Pazartesi, Temmuz 13, 2015

Son mu başlangıç mı bilemedim...

Bu gün burada son günüm blog. Buradan sana son kez ulaşıyorum muhtemelen. İstifamı verdim, akşam da herkesle vedalaşıp ayrılacağım. Herkesi, düşündüğümden daha çok seviyormuşum bunu anladım ve iyi ki dedim, iyi ki buradan böyle güzel gidebiliyorum. Personelimden ağlayanlar filan oldu, ben de tabi. Kendimden bekliyordum zaten de, onların beni bu kadar benimsediklerini bilmiyordum. Neyse işte, sabrım meyvesini verdi. Umarım bir süre sonra burayı ve bu yazdıklarımı hatırlayıp iyi ki sabretmişim diyebilirim.

Bu arada bir güzel haber daha aldık. Katıldığımız bir kura çekilişinde bu kez şans bize güldü. Eğer peşinatını ödemeyi başarabilirsek artık bir evimiz var. Allah benim dualarımı şükürler olsun kabul etti, umarım dileyen, uğraşan, çabalayan herkesin duaları kabul olsun. Çok daha iyileri dileyen herkesi bulsun.

Ben sanırım sırtımdaki yüklerin bir kısmını attım. Yenileri gelecek eminim ama şimdilik sadece gelsin bildiği gibi diyebiliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder