Cuma, Temmuz 03, 2015

Değişik

Selam Blog,

Küçük bir tespit yapacağım. Bunu da şu anki durumumla alakalı bir konu üzerinden yapacağım.
Olmasını beklediğim, gerçekten çok ama çok istediğim ve çok emek verdiğim bir şey var. Baya nefesimi tuttum, gelecek haberi bekliyorum. Bu süreci de doğal olarak bazı arkadaşlarımla paylaşıyorum. Bazıları, iliklerime kadar iyi hissettiriyor bana. Güvenimi tazeliyor, iyi hissetmemi sağlıyor. Bazılarında ise şöyle diyor: 'Ya sen elinden geleni yaptın. Olursa olur, olmazsa olmaz. Bu kadar üzerinde durma. Daha neler yaşayacağız...' vb. Bu şekilde bakınca her şey çok normal görünüyor ama bu insanların gözlerinde gördüğüm veya ses tonlarında hissettiğim şey 'İNŞALLAH OLMAZ.' Bana canım yaa bu kadar takma kafana filan derken aslında o güzel şeyi yaşamamı / yaşamamızı istemediğini anlıyorum. İfade edebildim mi emin değilim. Gayet sürekli görüştüğümüz, sevdiğimiz filan insanlar bunlar ama, normalden fazla iyi ya da mutlu olmamızı istemiyorlar. Neden? Bilmiyorum. Uzak durmak lazım. Üzülüyor muyum, çok değil ama şaşırıyorum. Eskiden bunu ayırt edemeyip, şu an fark ediyor olmak büyüme indikatörlerinden sadece biri. İnsanlar kötü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder