Salı, Mart 03, 2015

Hafta Sonu birkiiii

Galatasaray'ın cumadan 3 puan aldığı her hafta sonu gibi bu hafta sonu da mükemmel başladı, mükemmel bitti. Cuma işten eve gidince uyuyakalmışım. Maçın yarısında uyandım. Zaten 2-1 öndeydik. Keyifli kısmına denk geldim yani. Biraz da kırgın gibiydim, üşüyordum filan biraz sızlandım Barko'ya. Açım, yiyecek bir şey yok filan diye. O da bana en sevdiğim makarnadan yapmış ben yatarken. Gece yemesi vicdan yaptırsa da keyifler yerindeydi.

Cumartesi klasik günlük temizliği yaptım. Barko çalışıyordu bu hafta. Onun çıkışına gittim. Kaçamak hafta sonu olduğundan, pizza yemeye gittik. Sonra da bir başka klasik D&R gezmesi yaptık. 40 Şizofren 1 Öykü isimli ilginçler ilginci kitabı aldım kendime. Bir de İG'de takip ettiğim Beno'dan duyduğum, Büyükler için Boyama, boyama kitabını ve boya kalemlerini aldım. Dönüş yolunda kardeşim aradı size geleyim diye. Turgut'un bize gelmesi, Barko'yla sabaha kadar play station oynamaları demek, o yüzden ben de annemi çağırdım, çay kahve yapalım diye. Annem eve döndükten sonra, gece 2 civarı bir kokoreç mevzusu yaptık. Diyet yüzünden yapamadığımız gece kaçamaklarını, diyetin tatil olduğu günlerde yakalamaya çalışıyoruz. Mükemmeldi.

Pazar sabahı, annem geldi tekrar, hep beraber harika bir kahvaltı yaptık. Sabah diyorum ama, öğlen oldu yapana kadar tabi. Kahvaltıdan sonra bir temizlik seferberliği başlattım. Herkes bana yardım etti. Cumartesiden kalan işleri bitirdik. Sonra okul için ders kitabı alırken kaptığım, Barış Bıçakçı'dan Baharda Yine Geliriz'e başladım. Survivor, Beşiktaş maçı filan derken. Keyifler 1500 bitti hafta sonu.

Özellikle atladığım ve ayrıntılı yazmak istediğim kısım, Büyükler İçin Boyama. Cumartesi eve döner dönmez başladım boyamaya. Barış acaba sıkılır mısın falan deyince tedirgin olmuştum ama, hiç sıkıldığım filan yok. Aksine akşamı zor ediyorum, eve gitsem de biraz boyama yapsam diye. Aldığımdan beri, her gün bir boyama yaptım. Hatta yaptığım boyamaları İG'de paylaşınca olay oldu. Herkes nereden aldın, ben de alacağım filan diye heveslendi baya. Ben daha da sevindim tabi. Vel hasılı çok keyifli gidiyor. Fırsat buldukça devam edeceğim. İlk boyamalarımı da buraya ekliyorum. Bulunsun^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder