Perşembe, Şubat 05, 2015

Sevgili Günlük Vol 8547854

Sevgili blog,

Tabii ki yine dert yanmaya geldim. Beni sinirden kudurtan bir durumdan bahsetmek istiyorum. Hayatımda bazı insanlar var. Kendilerini inanılmaz seviyorum, onlar da beni ama ne aramak ne sormak. Her daim, istisnasız her daim ben/biz arıyoruz ee napıyosun görüşsek mi filan diye. Bu durumdan bahsedince de, ya benim öyle çok arama şeyim** yok filan gibi saçma sapan muhabbetler geçiyor. Eğer istersem benim de öyle arama sorma gibi bi şeyim** olmaz ki, bu da senin de öyle şeyin** olmadığından aramızdaki ilişkinin bitmesi demek.

Ne demek ya arama sorma şeyim yok, o zaman karşındakini pek de sallamıyorsun. Zamanım yok, vay anasını dünyanın en meşgul insanı. Sen uzaya hayat taşırken ya da hidrojen bombası tasarlarken, biz de işte gündelik boş işlerle uğraşıp duruyoruz. O yüzden haklısın, gerekirse biz seni şeederiz, sen zahmet etme.

İlk gençlik yıllarımdan (HÖYKÜREREK AĞLADI) beri, arkadaşlarıma yani genel olarak çevreme karşı sahiplenici bir insan oldum hep. Bunun övünülecek bir şey olduğunu düşünmüyorum tabi ki ama, umursamaz olmaktan iyidir. Bir arkadaşım ya da sevdiğim biri bana şu gün hastaneye gideceğim yahut sınavım var dese mesela, ben o gün ya da ertesi gün ama mutlaka, arayıp ya n'aptın derim. Öteden beri bu durumla ilgili şikayetlerim olur ama artık yaşın geçtiğinden midir bilmem bu ara daha çok sinirime dokunuyor. Bilmiyorum çok saçma olduğu daha nasıl anlatılır. Neyse.

Bugün çok özel bir gün. Dünyanın en güzel gülen adamı doğmuş. İyi ki doğmuş, iyi ki Galatasaraylı olmuş. Allah uzun ömür versin.


Şu fotoğrafa da ayrı parantez açmak istiyorum. Arena'da şu koşuyu yaptığında, her yer i love you Hagi diye inlerken, ben de tribündeydim ve mutluluktan öldüğümü filan zannetmiştim. Şu keyfi elimizden alan istisnasız herkesin Allah belasını versin. Takımı, stadı, evde olma hissini, Galatasaray'a dair her şeyi o kadar özlüyorum ki anlatamam. Buralardaki futbol muhabbetinin azlığından belli olmuştur zaten de, televizyon bana yetmiyor. Daha yüksek sesle PASSOLİGE HAYIR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder