Cuma, Şubat 06, 2015

Sağlıklı Yaşam Dediğin...

Selam blog,

Ne zamandır devam etmeye çalıştığım bir sağlıklı hayat mevzusu var. Belki daha önceden yazmışımdır. Özellikle içtiğim suyu takip ediyorum son bir aydır, telefonumda kullandığım bir app'le. Her gün hedefime erişemesem de beni motive ediyor, unuttuğumda hatırlatıyor. 

Çocukluğumdan beri tam bir cips çılgınıyım. Sevmediğim çeşidi yok gibi bir şey. Tatlı krizlerinden zaten bahsetmiyorum. Üniversite kilolarımdan kurtulduğumdan beri, aynı civarlarda seyrediyorum ama bünyem kilo almaya baya müsait çünkü ben yemek yemeyi inanılmaz seviyorum. Barış da devam eden bir kilo verme macerasında olduğundan benim için çok zor olmuyor dikkat etmek. Kahvaltıda mümkün olduğunca az ekmek, öğle yemeklerinde pilav, makarna varsa mümkün olduğunca az ve hiç ekmek, akşamları tek çeşit ve salata-yoğurt şeklinde rutinim. Arada bitki çayları ve şekersiz kahve var tabi. Ara öğünlerde de meyve, kuru yemiş, kuru meyve yemeye çalışıyorum.
Sadece akşamları, çay-kahvenin yanında bir kurabiye/bir dilim kek ya da biraz cips yiyorum. Buna maalesef dur diyemiyorum.Meyveyle filan kesmek gibi niyetlerim var artık ama bakalım. Kilo verme/korumanın yanında hayatıma bir düzen getirdiği için de seviyorum bu işi. Şimdilik iyi yani.

Sağlıktan başka servet yok hem yalana da gerek yok, herkes fit görünmekten hoşlanır. Velhasıl, ben dikkat ediyorum. Darısı isteyenlere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder