Perşembe, Şubat 19, 2015

Kar Üzerine...


Geçenlerde şurada karın artık beni pek de mutlu etmediğinden bahsetmiştim. Bu kez yağan devasa kar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Dün okul başlıyordu normalde, gidemedim. İşten de gelme dediler. Tabii evde bir bayram havası. Taze simitli bir kahvaltı, tüm gün aylak aylak televizyon. Akşam üzeri kahve. Sonra mutfakta biraz vakit geçireyim filan derken akşamı ettik. Gündüz tipi yüzünden kafamı bile uzatamadım dışarı ama artık akşam 10:30-11:00'den sonra daha fazla dayanamadım. Tipi durmuştu, site bomboştu. Barış biraz hasta gibiydi ama kırmadı beni attık kendimizi dışarı. Önce gayet medeni şekilde biraz yürüdük, fotoğraf çekildik filan. Tabii sonra dayanamadık, kartopu savaşı başladı. Önce o da gayet medeniydi, sonra Allah ne verdiyse. Artık eve girmek üzereyken bi tongaya düştüm, yatırdı Barış beni kara yattım yuvarlandım. Böylece karla da barışmış olduk. Sakin kar kadar güzel az şey var evet, ama bugün bir saat yürüyüp sonra minibüse binerek işe gelince yine kafalar karıştı biraz tabii. Bir de bu soğuklarda, sokaktaki canlar mevzusu var ki, o hepten beter. Allah herkesin yardımcısı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder