Pazartesi, Şubat 23, 2015

Hafta Sonu Tuğba'sı...

Hellocuğum blocuğum,

Yine hafta sonu özeti.

Cuma akşamı 20 dakika uzaklıktaki özel dersten eve dönmem 2 saat sürünce, biraz gergin başladı hafta sonu. Gerçi hakkını yemeyeyim can koca keyfimi yerine getirdi, tostlu sürpriziyle. Tüm hafta sonu eğitimde olacağım için, temizlik yaptık gece yarısı biraz.

Cumartesi 7 buçukta uyandım, gittim eğitime. İlk gün genel bilgilerle geçti. Barış çıkışıma geldi. Zorlu Center'a gittik. Kahve içerken, o maillerini kontrol etti ben de okuduğum Pınar Öğünç-Aksi Gibi'yi bitirdim. Bu ara öykülere düştüm demiştim. Aksi Gibi de bir öykü kitabı. Atları Bağlayın kadar olmasa da sevdim. İçinde insanın içine işleyen çok güzel öyküler vardı. Sonra, bi'şeyler atıştırıp, taa bir ay önceden ayarladığımız 'Ormanlardan Hemen Önceki Gece''ye geçtik. Oyunu daha doğrusu, Rıza Kocaoğlu'nu gözümde çok büyüttüm sanırım, Sıkıldım resmen. Belki derinlikli bir oyundur ben anlamamışımdır, bilmiyorum ama biz sevemedik. İyi müzikler ve sevdiğim gibi, videolarla desteklenmesine rağmen hem de.

Pazar günü yine sabahtan eğitimle başladı. Ben eğitimdeyken annemlerle Barış plan yapmış, akşamı beraber geçirdik. Her zamanki gibi, Turgut'la onlar fifa oynarken biz de annemle takıldık. Bu hafta sonu da kuş oldu.

Çok yoruluyorum, dinlenemiyorum ama değiyor galiba. Eğitim baya baya verimli geçti, hemen sonra sertifikamı da aldım. CV'me ekledim bile. Ücretsiz, online bir iç denetçi eğitimi daha buldum. Onu da alıp, öğrendiklerimi pekiştirmek istiyorum. Önümüzdeki hafta, Toplam Kalite Yönetimi ve Stratejik Yönetim eğitimlerim de başlıyor. Okul başladığında tez için de çalışmaya başlayacağım. Umarım bir gün dönüp bu kadar yorgunluk için iyi ki diyebilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder