Pazartesi, Ocak 12, 2015

Ortaya Karışık Hafta sonu Özel

Meraba blog,
Hafta şirketimizin geri zekalı tedarikçileri yüzünden oldukça gergin başladı benim için. Sabahtan beri o nerede bu nerede hani göndermediniz ama, yooo ödeme de yaptık diye gezdim. Neyse, ben hafta sonuna geçiyorum.

Şirketin yolladığı kalite eğitimi sebebiyle cumartesi sabah 7:20'de hava hala karanlıkken başladı hafta sonu. İyi ki gittim eğitime, çok çok iyi geçti. Eğitim Gıda Mühendisleri Odası'ndaydı, bu eğitim sonrası odayla ilişkimi artırmaya, daha çok eğitime katılmaya karar verdim. İlk Gün 4buçuk gibi bitti, Barko Son Umut'a bilet almıştı, koşarak ona yetiştim. Çok sevdim Son Umut'u ben. Savaş sahneleri, Cem Yılmaz, Yılmaz Erdoğan ve Russell Crowe'un beraber olduğu sahneler çok etkileyiciydi. Bir sürü sahnede içim acıdı ama, çok güzeldi.

Filmden sonra akşamki Selami Baba konseri için Taksim'e geçtik. Nereye gitsek diye düşünüp düşünüp yine kendimizi Aslanım'da bulduk. Aslanım'da geçirdiğim en güzel akşamlardan biriydi. Harika bir 90'lar playlisti, sıcak, güzel yemekler. Hasta Barko dinlenirken ben de kitabımı karıştırdım biraz. Sonra konsere. Selami Şahin'i ben de severim ama daha çok Barış. En sevdiğimiz şarkıların çoğunu konserin ilk yarısında söyledi baba, Barko da hastalık sebebiyle havasızlıktan rahatsız olunca erken çıktık, Zührelere gittik gece yarısı. Orada bir gece çayı-gece dedikodusundan sonra yorgunluktan bitap düşmüş halde 2buçuk civarı uyuyabildim.

Pazar günü eğitim yine 10 gibi başladı. 2. gün daha verimliydi. Sistemi ilk günden tanıdığımız ve uygulamalar yapma şansımız olduğu için keyifliydi. Eğitimden sonra eve geçip bu kez de Gone Girl'ü izledik. Ben kitabını okumuştum zaten, olayları bilmeme rağmen filme ayrı BA-YIL-DIM. Kaç zamandır izleyelim diyordum, bi türlü fırsat bulamıyorduk. Biz geç saatte film izlediğimizde Barış genelde uyanık kalmakta zorluk çeker, o bile gözünü kırpmadı. Hatta ara bile vermeyelim hadi hadi falan diye sıkıştırdı. O kadar heyecanlıydı düşünün. Aynı zamanda da gergin. Çok çok sevdim. Mutlaka ama mutlaka izleyin.

Dinlenemeden, hatta evi bile temizleyemeden geçti bu hafta sonu ama eğitim ayrı, filmler ayrı güzeldi. Aklımızda birkaç yeni film daha var Akademi'ye aday olanlardan falan, bu hafta onları da izleyeceğiz. Tabii ki analiz yapacak kadar sinema bilmiyorum ama fikrimi yazacağım.

Gittim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder