Çarşamba, Ocak 21, 2015

İnsanlık için Küçük Tuburuk için Büyük Adımlar!




Hellöööööğğğ,

Üzerimde ne yapmak istediğime karar vermiş olmanın hafifliğiyle birlikte, bi'şeyler yapmaya başlamalıyımın paniği var blogcum.



Öncelikle hiiiiiiç çalışmadığım iş güvenliği uzmanlığı sınavından 65 alarak ucundan kaldığımı kayıtlara geçmek isterim. 3 soru daha yapsam geçip kurtuluyordum ama, yapamamam çok doğal çünkü, sınavlarım ve ödevlerimin en yoğun olduğu döneme geldi sınav. Ben de erken çalışırsam unuturum diye, son dakikalara bırakınca kaçınılmaz son geldi. Yalan söylemeyeyim ama, hiç çalışmadığım halde aşağı yukarı bu notu alacağımı tahmin ettiğim için, belki geçerim diye ümitlenmiştim. Neyse, elime güzel bir not geçti sınavdan sonra. 5000 slaytlık içinde çıkmış soruların da olduğu bir not. Zaman kaybetmeden o nota çalışacağım. Okulda ödevler, vizeler bastırmadan bitirip sonrasında soru-deneme çözümüne odaklanacağım. UMARIM.

Gelelim hafifleme meselesine... Tezim için hangi konuda çalışacağıma karar verdim. Mesleğimle yani gıda mühendisliğiyle işletme yüksek lisansını bir arada kullanabileceğim bir alan istek-arayışım, kalite ile sonlandı. Bu durumda, bu dönem aldığım Toplam Kalite Yönetimi dersinin ve gittiğim kalite eğitiminin de etkisi büyük. Bahar dönemi başında, tez danışmanımızı, dolayısıyla kürsümüzü seçip ufak ufak çalışmaya başlamamız gerekiyor. Bu arada ben de boş durmayıp, araştırdım ve bir dizi kalite konulu eğitim almaya karar verdim. Bunların bir kısmı online ve ücretsiz. Hatta bazılarını coursera, edx gibi tüm dünyadan harika partnerleri olan güzel sitelerden alacağım. Ücretsiz olanları tamamladıktan sonra, biraz da para harcayarak eğitimler alıp hazirana kadar altyapıyı kurmuş olmak istiyorum. Haziran, bir çok başka konuda da benim için milat olacak. Bu yüzden o zamana mümkün olduğunca donanımlı şekilde hazırlanmam gerekiyor. Umarım çabalarım meyvelerini verecek.

2015'i tamamen kariyer odaklı geçirmek, tezimi de 1 dönemde tamamlamak istiyorum. Zaten bilimsel hazırlık, üniversitede yabancı dil hazırlık vesaireyle bir dünya zaman kaybettim. Evlilik, yeni düzen kısmı da geçtiğine göre, şimdi biraz kişisel/kariyer hırslarıma odaklanmam gerekiyor. Bakalım, seneye bugünlerde neler değişmiş olacak. Umarım bu yazı aklıma gelir de karşılaştırma şansım olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder