Pazartesi, Ocak 26, 2015

Hafta Sonu...


Güzel olan her şey gibi, hafta sonu da çabucak geçti. Cuma günü özel dersten sonra eve sebepsiz, pembe karanfillerle gelen koca tatlılığıyla başladı hafta sonu. Aynı tatlı koca, biraz rahatlayayım diye Taksim Radisson Blu'da cumartesi için masaj + spa ayarlamış. Kahvaltıdan sonra soluğu orada aldım. Harika ötesi harikaydı. Tam bir sıcak düşkünü ben, masaj, sauna, buhar banyosu, jakuzi derken çocuklar gibi şendim. Sonra hafta sonu pizzası, evde akşam kızartmalı kaçamaklar derken bir de baktım pazar olmuş.

Pazar sabahı özel dersten sonra, hava çok güzel kahveyi deniz kenarında içelim hem de yürüyüş yapalım derken, trafiğin azizliğine uğradık. Bir kahveyi içip dönmemiz 3 saat sürdü ki normalde 1 saat. Öyle bir trafikte kaldık ki gidemiyorsun, dönemiyorsun. Akşam dönerken annemle kardeşimi de aldık, hafta sonunu kardeşle koca playstation oynarken, kütüphane başında annemle uzun uzun sohbet ederek bitirdim.

Yine ayrıntısına girmek istemediğim kötü şeyler de oldu, benimle ilgisi olmayan, aslında çok ilgisi de olan ama, harika hafta sonuma gölge düşürmemeye çalıştım. Çünkü biliyorum, geçecek.

Bu arada Kaiken'i bitirdim. Sonu sürükleyiciydi ama kitapla ilgili karışık duygular içindeyim. Bugün yarın yazacağım buraya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder