Cuma, Ocak 02, 2015

Günaydın...

Günaydın.

Azcık daraldım da attım kendimi buraya. Üstümde bir gerginlik var ki anlatamam. Atmaya çalıştıkça daha çok yapışıyor sanki yakama. Çok yoruluyorum belki ondan. Şikayetçi değilim pek ama yoruluyorum işte. Okul, ev, iş bir de özel derse başladım malum evlilik masrafları yüzünden. Aslında keyifli de sayılır ama özellikle cumartesi kendime ayırdığım vakit azalıyor. Dinlenemiyorum çok. Neyse ki okul bitiyor. Pazartesi tek bir finalim kaldı, sıkıntısız, vizeleri baya yüksek. Ondan sonra neredeyse şubat sonuna kadar okul yok. Son dönem olacak dersler açısından bakalım sonra ne işler açılacak başıma.

İş değiştirmek istiyorum. Şu anki işim inanılmaz rutin, hiçbir ekstra yok ve kendimi geliştirmem için çok az fırsat var. Daha kurumsal, şartları daha iyi, kendimi geliştirebileceğim yeni bir iş istiyorum. Belki gerginliğimin bir sebebi de budur, bilmiyorum. Yeni iş istiyorum ama, okul ellerimi bağlıyor. Devam etmem gereken derslerim var, tezim var. İş yerim okula gitmemi ya da boş kaldığımda ders çalışmamı sorun etmiyor. Hafta sonu çalışmıyorum. Evime ortalama 10 dakika uzaklıkta. Bunları düşündüğümde en azından okul bitene kadar yani minimum haziran ayına kadar idare etmem lazım diyorum ama çok zor. Edeceğim, hatta bazı yakın çevreler, tezini de yaz kökten bitirince kurtul diyor ama ona henüz karar veremedim. Bahara doğru bi fırsat olursa, değerlendireceğim.

Kendimi geliştirmem için fırsat çok az dedim ya, o azlardan biri bu ara. Haftaya hafta sonu bir eğitime gideceğim büyük ihtimalle. Faydalı olacak, son anda yollamaktan vazgeçmezlerse.

Başka da bi'şey yok aslında. Günler uçuyor. Haftalar, aylar geçiyor. Hiçbir şey değişmiyor sanıyoruz, Bakıyoruz ki, heeer şey bambaşka olmuş. Sadece yoruluyoruz, yaşlanıyoruz. Geçiyor... 

Farklı saatlerde yazınca sabahtan beri, böyle alakasız oldu. Olsun. Her gün yazmaya çalışacağım. İyi gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder