Perşembe, Ocak 01, 2015

2015'in İlk Günü.



Meraba blog,

Taslaklarda tamamlanıp yayınlanmayı bekleyen bi' sürü yazı var. Azcık ihmal ettim 2014te buraları. Bu yıl öyle olmaz belki. Deneyeceğim.

Geçen yıllarda olduğu gibi kalem kalem yazamayacağım bu kez. İçimden geldiği gibi olsun. 

2014 efsane bir yıldı benim için. Her açıdan. İşten ayrıldım. Yeni iş buldum. Nişanlandım. Bilimsel hazırlık sınıfını bitirdim. Kardeşim askerden geldi. Kına gecem oldu. Evlendim.  Evim, evimiz oldu. Balayına gittim. Yüksek lisans bilim sınıfına başladım. Çok çok gezdim. Çok çok ama hayal ettiğimden az okudum. Mükemmel filmler, oyunlar izledim. Harika şeyler yaşadım. 

Hep güzel şeyler olmadı tabi. Biraz, uzun uzun anlatmak istemediğim kötü şeyler de oldu. Ama hepsi benimdi. Benim dedim, aldım, kabul ettim.

2015'ten kendimi daha az hırpalamayı, başkaları tarafından daha az hırpalanmayı, ayrıntılara daha az takılmayı hatta hiç takılmamayı, daha çok sevmeyi sevilmeyi, daha az sinirlenmeyi, sesimi daha az yükseltmeyi, olaylara daha olumlu bakmayı ve son zamanlarda yapmaya çalıştığım gibi, 'bugün mükemmel bir gün olacak.' diye uyanmayı bir de evime girdiğimde huzuru koklamayı istiyorum.

Yukarıdakiler içsel dileklerimdi. Biraz da öbür tarafa bakalım. Daha çok su içmek, daha sağlıklı şeyler yemek, cipsi azaltmak, çikolatayı kararında tutmak, evde güzel yemekler pişirmek, bol bol yürümek, harika yerler görmek (Amerika ve İtalya LÜTFEN!), mükemmel kitaplar okumak, bir sürü film izlemek, bazı günler hiçbir şey yapmadan evimin tavanını izlemek, bilim sınıfını bitirmek, tezimi bir dönemde yazıp yüksek lisansı tamamlamak, daha iyi bir işte çalışmak, çok güzel hediyeler almak, daha güzellerini vermek, hiiiiç hastaneye gitmemek, Barış'a başarmasında yardım etmek istiyorum.

2015 Lütfen bize iyi gel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder