Cuma, Ocak 09, 2015

200. Blog Yazısı

Hello blog,

Soğuklar beni benden alıyor. Titreye titreye çalışmaya çalışıyoruz. Cuma olmasının verdiği mutlulukla yazacağım bugün yazıyı. Hoho. İyiyim bugün.

Bu hafta zorluydu, soğuk, özel dersler. Hala da devam ediyor. Akşam yine ders var, hafta sonu hem cumartesi hem pazar eğitim var, iş yerim ayarladı. Ona da ayrı bir hoho. Pazar akşam yine bir özel ders var sonra rahatlıyoruz.

Barko'ya yılbaşı hediyelerimden biri çok sevdiği Selami Şahin konseri biletiydi. Yarın bir de o var. Araba error verdi soğuktan, Barko da hasta ama gitmekte kararlı görünüyoruz şimdilik. Yarın güzel bir gün çünkü.

Sınavlarım da açıklanmıyor bu arada. 8 kişinin kağıdını okumak ne kadar zor olabilir demeden edemeyeceğim. Bekliyorum. Ne ders seçsem diye bakınıyorum filan.

Bir de water your body diye bir app var, şurada gördüm. Ağırlığınızı giriyorsunuz, ortalama günlük su ihtiyacınızı hesaplıyor ve gün içinde size hatırlatmalar yapıyor. Şu kadar daha su içmeniz gerekli filan diye. Özellikle soğuk havalarda su içmek pek aklıma gelmediği için, indirdim. Baya kullanışlı, tavsiye ederim. Küçük küçük diyet de yapmaya çalışıyorum. Hem de yeni yıl hedeflerimdendi daha sağlıklı beslenmek ve düzenli su içmek. Güzel oluyor.

Son olarak, e book reader mükemmel bi'şey. Yeni yıldan önce almıştım. Koşuşturmanın içinde henüz ilk kitabımı bitiremedim ama çok memnunum. Hem hafif, taşıması kolay hem de oldukça pahalı kitapları ücretsiz bulmak, mükemmel. Kaiken'i okuyorum şu an. Gayet güzel gidiyor. Bitireceğim bu hafta sonu inşallah. Yazarım belki.

Çok konuştum. Gittim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder