Cuma, Kasım 28, 2014

KARIŞIK KASET / Film


Karışık Kaset için vakti zamanında yazdığım şu yazıda kitabın film gibi olduğunu söylemişim, haklı da çıktım. Karışık Kaset 21 Kasım'da vizyona girdi. Kitabı o kadar çok sevmiştim ki, filmi de ilk gün izledik hemen. Ben filmi de kitap kadar sevdim. Çok sıcak, tabiri caizse çok tatlı, müzik dolu bir romantik komedi. O kadar kıvamında senaryolaştırmışlar ki, sürekli 32 diş sırıtarak izledim. Sarp Apak da, Özge Özpirinççi de rollerine çok yakışmış. Bülent Emin Yarar'dan bahsetmeme gerek yok zaten. Kendisini Profesyonel'de izlemeyi bir türlü beceremedim, 3 defa bilet alıp hepsinde kaçırmak evrenin bana kumpası.

Kitabın yazarı Uygar Şirin için ayrı bir paragraf açmazsam olmaz. Kendisini twitter aracılığıyla biraz daha detaylı tanıma şansı buldum. O kadar çok seviyorum ki, o kadar olur. Yeni kitap bekliyorum sabırsızlıkla.

Umarım film gişede de dikkat çekmeyi başarır.

Bu arada ben de Mark Haddon'dan Süper İyi Günler adında MÜKEMMEL bir kitap okuyorum. Daha 50. sayfadayım ama bayıldım. Harika gidiyor. İmkanınız varsa, okuyunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder