Pazartesi, Eylül 01, 2014

Hazırlık Güncesi Vol 23625548

Bu aralar maalesef başka atraksiyon yok hayatımda. Yine hazırlık, yine hazırlık...

Küçük ayrıntılar dışında eksiğimiz yok gibi. Eşyalarımız yarın tamamlanacak. Perşembe sabah Barış Amerika'ya gidiyor. Biraz zor geliyor; hem işler bekliyor, evi annem ve kızlarla ben yerleştireceğim hem de zamanlama kötü,10 gün yalnız kalacağım. Bir yandan da küçük eksiklerle ilgileneceğim. Hemen geçecek ama, zira zaman uçuyor bu ara. Düğüne 27 gün kaldı.

Evime gittiğimde canım çıkmak istemiyor. Çiçeklerim var onları suluyorum, yerleştireceğimiz eşyaları yıkıyorum, kutuları açıyorum yavaştan. Acayip değişik bir duygu. Böyle olacağını düşünmüyordum ama evin her köşesi içime kazınıyor sanki. Sabırsızlanıyorum. Hayaller de o kadar büyük değil aslında. Akşam yemeğinden sonra beyaz yemek masasında kahvesine tavla oynamak, Behzat Ç. izlemek falan. Ne kadar kıymetli olduğunu anlatmaya kelimeler yetmez ama. Bu sevgi kelebeği halime ben de alışkın değilim ama şikayetçi de değilim. Ben iyiyim blog, biz iyiyiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder