Salı, Ağustos 05, 2014

Çeyiz never ends...

Çok iş var blog. Yazmaya üşeniyorum, sen bi de yapmayı düşün. Özet geçeceğim. Boş kaldığım her gün annemle bir çeyiz mağazasında alıyoruz soluğu fakat çeyiz dediğimiz şey alarak bitmiyor.Eksikler var hala, koşturuyoruz. 

Biraz da hallettiğimiz ve gülümseten kısımlardan bahsedelim. Kütüphanemizi aldık, bir de TV ünitesi. Gelinliğimi seçtim, dikiliyor. Nikah sonrası eğlence için, çok şirin bir tekne kiraladık. Annem ve teyzemin çok istediği kına gecesi için de mekan ayarladık. Bana kalsa evde olacaktı ama hazırlık evresinde felsefemkimseyi üzmemek ve hayal kırıklığına uğratmamak. Davetiyemizi seçtik, yarın görüşmeye gideceğiz. Hala ev arıyoruz, hafta sonu son kararımızı verip mobilyaları okeyleyeceğiz. Bunlar evlilik curcunasının kaba kısımları arkadaşlar. Daha boya, badana, temizlik var; halı, kilim, tül, perde var. Var da var. Ama o kadar keyifli ki ve ben o kadar sabırsızlanıyorum ki. Hepsine değer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder