Çarşamba, Ağustos 13, 2014

Bitkin

Bu ara hazırlıklar dışında anlatabileceğim pek bir şey yok blog. Evimizin anahtarlarını aldık, boya seçtik, davetiyeler tamam, eşyalar tamamlandı... Büyük kalemler hemen hemen bitti ama ben de bittim. İşten çıkıp amaçsız bir şekilde evde takılmayalı ne kadar oldu hatırlamıyorum.Yorgunluktan bahsetmiyorum bile. Az kaldı ama...

Buraya yazmayı unuttum, bayram tatili ve ertesinde Marc Levy'nin 2 kitabını okudum. İlk Gün ve devam kitabı olan İlk Gece. Marc Levy, lisede Keşke Gerçek Olsa kitabıyla tanıştığım ve bayılarak okuduğum bir yazar. Kitaplarını D&R'ın 5 TL indiriminde görünce, kaçırmadım. Yine hayal kırıklığına uğratmadı beni. İlk Gün'ü bir günde İlk Gece'yi 2-3 günde okuyup bitirdim. Şimdi de yine indirimden aldığım Gelecek Sefere'sini okuyorum. Kitaplarında genelde bilim ve sanatı aksiyonla bir araya getiriyor, bitmeden elinden bırakamıyor insan. Şiddetle tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder