Çarşamba, Ağustos 13, 2014

Bitkin

Bu ara hazırlıklar dışında anlatabileceğim pek bir şey yok blog. Evimizin anahtarlarını aldık, boya seçtik, davetiyeler tamam, eşyalar tamamlandı... Büyük kalemler hemen hemen bitti ama ben de bittim. İşten çıkıp amaçsız bir şekilde evde takılmayalı ne kadar oldu hatırlamıyorum.Yorgunluktan bahsetmiyorum bile. Az kaldı ama...

Buraya yazmayı unuttum, bayram tatili ve ertesinde Marc Levy'nin 2 kitabını okudum. İlk Gün ve devam kitabı olan İlk Gece. Marc Levy, lisede Keşke Gerçek Olsa kitabıyla tanıştığım ve bayılarak okuduğum bir yazar. Kitaplarını D&R'ın 5 TL indiriminde görünce, kaçırmadım. Yine hayal kırıklığına uğratmadı beni. İlk Gün'ü bir günde İlk Gece'yi 2-3 günde okuyup bitirdim. Şimdi de yine indirimden aldığım Gelecek Sefere'sini okuyorum. Kitaplarında genelde bilim ve sanatı aksiyonla bir araya getiriyor, bitmeden elinden bırakamıyor insan. Şiddetle tavsiye ederim. 

Çarşamba, Ağustos 06, 2014

Hazırlıklar bitmiyordu...

Evlilik günlüğü devam ediyor blogcum. Dün tamamen tesadüf ve şans eseri evimizi bulduk. Hem de sahibinden. O kadar çok masraf yaptık ki, her harcamamızı düşünmek zorundayız mecburen. O yüzden çok mutluyum bugün. İçindeki kiracı çıkar çıkmaz tutacağız, yeri de çok güzel. (Çok sevgi kelebeği biliyorum ama bu aralar böyle, idare edelim.)

Bir yandan da diğer hazırlıklar devam ediyor. Bugün davetiyeyi hallediyoruz. Cumartesi kına organizasyonunu halledeceğiz. Maşallah diyeyim, her şey o kadar istediğim gibi oluyor ki korkuyorum sonradan bi'şeyler ters gidecek diye. Neyse çağırmıyorum kötü enerjiyi. Bu arada gelin çiçeğim de hazır gibi. Çok yorucu, çok masraflı ama hep aynı şeyi söylüyorum, o kadar keyifli ki, gözümü her kapattığımda gülümsüyorum.

Koşturmanın arasında açık hava konserlerine başladık. İndirimli olunca 1 yerine 3 bilet aldık bu ay için. İlki Hakan Altun, Hüsnü Şenlendirici, Cengiz Kurtoğlu ve kıl olduğum Kutsi'nin birlikte verdiği Aşka Dair Şarkılar konseriydi. Barış'ın liseden arkadaşı ve eşiyle gittik. İnsanlar ıııyyy kıro falan diyebilir ama ben Hakan Altun'u çoooook çok severim, sesinde iliklerime kadar işleyen ve başka kimsede olmayan bi'şey var. Hatta o gecenin gazıyla cuma günü için çıktığı mekanda yer ayırttık. Harika olacak. Diğer konserleri de gittikçe yazarım artık. Çok uzun yazamıyorum artık. 

Evlenenlere not: para biriktirin.


Salı, Ağustos 05, 2014

Çeyiz never ends...

Çok iş var blog. Yazmaya üşeniyorum, sen bi de yapmayı düşün. Özet geçeceğim. Boş kaldığım her gün annemle bir çeyiz mağazasında alıyoruz soluğu fakat çeyiz dediğimiz şey alarak bitmiyor.Eksikler var hala, koşturuyoruz. 

Biraz da hallettiğimiz ve gülümseten kısımlardan bahsedelim. Kütüphanemizi aldık, bir de TV ünitesi. Gelinliğimi seçtim, dikiliyor. Nikah sonrası eğlence için, çok şirin bir tekne kiraladık. Annem ve teyzemin çok istediği kına gecesi için de mekan ayarladık. Bana kalsa evde olacaktı ama hazırlık evresinde felsefemkimseyi üzmemek ve hayal kırıklığına uğratmamak. Davetiyemizi seçtik, yarın görüşmeye gideceğiz. Hala ev arıyoruz, hafta sonu son kararımızı verip mobilyaları okeyleyeceğiz. Bunlar evlilik curcunasının kaba kısımları arkadaşlar. Daha boya, badana, temizlik var; halı, kilim, tül, perde var. Var da var. Ama o kadar keyifli ki ve ben o kadar sabırsızlanıyorum ki. Hepsine değer...