Pazartesi, Temmuz 14, 2014

Pazartesi Sendromu

Size de aynı şey oluyor mu bilmiyorum ama, hafta sonu harika geçince pazartesi işe gelmek çok daha zor oluyor. Duble sendrom.

Hemen konuya giriyorum. Yaşar konseri mükemmel ötesiydi, biraz seviyorsanız Yaşar'ı bir kez canlı izlemelisiniz. Kesinlikle büyük bir fanı olursunuz. Rahatsızlanmama rağmen inanılmaz eğlendim.

Pazar günü de, evlilik artık kapıda olduğu için çılgınlar gibi ev alışverişi yaptık, indirimleri kovaladık. O kadar harika şeyler aldık ki evimiz için kullanmaya sabırsızlanıyorum. Geceyi teyzemlerde aile iftarı ve dünya kupası finaliyle tamamladık. Aileyle bir arada olmanın huzuru ve keyfi hiçbir şeyde yok cidden. Özellikle kendi ailesini kurmaya hazırlanırken insan, kıymetini daha iyi anlıyor.

Dünya kupası sırasında buralara pek uğrayamadığımdan rengimi belli etmemişim. Ben Hollanda'yı destekliyordum, dolayısıyla benim için mevzu Hollanda'nın ve Sneijder'in elenmesiyle bitmişti. O yüzden herhangi bir taraf tutmadan çok da kendimi kaptırmadan gayet serbest izledim finali.

Bazı hafta sonları, hayat çok güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder