Çarşamba, Mart 26, 2014

Non-Stop


Haftasonu, Need For Speed'den önceki fragmanlarda görüp merak ettiğimiz Non-Stop'u izledik. Filmi sevdim. Hikaye de, kurgu da oldukça güzeldi. Bill, uçuşlarda gizli güvenlik görevi yapan bir hava polisidir. İngiltere uçuşu sırasında, güvenli telefon ağından verilen hesap numarasına 150 milyon dolar yatırılmaması halinde her 20 dakikada bir uçaktan birinin öldürüleceğine dair bir mesaj gelir. Bill, hem Amerikan hükümetini uçağı kendisinin kaçırmadığına ikna etmeye hem de mesajı gönderen kişiyi bulmaya çalışır... Sanırım biraz spoiler vereceğim. Filmde beni rahatsız eden tek şey, filmdeki baş kadın rolünün (Julianne Moore) hiçbir numarası olmaması oldu. Sürekli bir atak bekledim ama pek bir şey çıkmadı. Onun dışında Liam Neeson, gayet başarılıydı. Beni pazar günümü şenlendirdi, izlemeye değer...

2 yorum:

  1. Ben de beğendim filmi ama sonu daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum. Hiç olmazsa uçaktaki kadınlardan biri kötü çıksaydı değil mi ama? :)))

    YanıtlaSil
  2. Spoilerin dibi oldu ama, kötü çıkmasa bile fazladan bir kaç fonksiyonu olabilirdi ya.

    YanıtlaSil