Pazartesi, Mart 17, 2014

Jack Ryan: Gölge Ajan / Need For Speed-Hız Tutkusu

Bloğa dün izlediğim Need For Speed / Hız Tutkusu'nu yazmak için girdiğimde daha Jack Ryan: Gölge Ajan'ın taslak halinde durduğunu gördüm. Filmi unutmuşum neredeyse. İkisini birlikte yazacağız demek ki...
Jack Ryan, Amerikan Hava Kuvvetleri'nde görevleri bir komutandır. Yaşadığı bir saldırıdan sonra ordudan ayrılarak, ekonomi doktorasına devam eder. Rusların Amerika dolayısıyla da dünya ekonomisini çökertmek için hazırladığı bir plan olduğunu ve ordunun ondan görev beklediğini öğrenir. Bu planın işlemesini engellemek için Rusya'ya gönderilir. Olaylar gelişir. Hakkında hiçbir şey bilmeden gittik bu filme, genel olarak güzel bir aksiyon filmiydi ama çok da aklımda yer eden bir film olmamış.
Need For Speed /Hız Tutkusu'na da tabi ki, Barış için gittim. Genelde filmleri ben seçerim ama arada doğal olarak daha çok ona hitap eden filmler de izliyoruz. Benim araba tutkum ya da hız aşkım falan yok ama filmi çok sevdim. Sadece Mustanglerin, Bugattilerin motor seslerinin biraz baş ağrısı yaptığını fark ediyor insan film çıkışı. Her ne kadar araba tutkum yok desem de tabi filmdeki arabalara kayıtsız kalmak imkansız. Harika ötesi harika arabalar vardı. Tabi bunda filmin 3D olmasının da büyük etkisi var. Sonuç olarak ben bu filmi sevdim, özellikle arabalara merakınız varsa gidin görün derim. Yalnız 3D filmlerdeki gözlük kullanım bedelini protesto etmeden de yazıyı bitirmek istemiyorum. Gerçekten ayıp, sanki bilet parası vermiyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder