Cumartesi, Mart 22, 2014

DOT TİYATRO / Dövüş Gecesi

 

Dövüş Gecesi Dot Tiyatro'nun en yenisi. Benim için de sezonun en iyi üç oyunundan biri, hatta zirveye en yakını şu an. Bu kez imkanınız varsa demiyorum, yoksa bile bir imkan bulup mutlaka ama mutlaka bu oyunu izleyin. Ayrıntılı anlatıp büyüsünü bozmak istemiyorum. Sitesindeki tanıtım şöyle:

'Dövüş Gecesi, seyircinin oylarıyla yol alan ve yön değiştiren bir 'demokratik sistem simülasyonu'.
Modern seçim sisteminin çetrefilli yapısını ve tuzaklarını keşfetmeye çalışan oyun, 'neye göre oy veririz?', 'bizi belli bir adaya oy vermeye iten şey nedir?', 'seçmen ve adaylar arasındaki ilişkinin derininde ne yatar?' gibi seçim sürecine dair kritik sorulara cevap arıyor.
Oyun, seçmenin çoğunluk ve azınlık fikirleriyle olan ilişkisini kurcalarken, çoğunluğun kurmaya meyilli olduğu tahakküme dair de söz söylüyor.
Hanımefendiler ve beyefendiler, Dövüş Gecesi başlıyor!

Oyunu elinizdeki kumandalarla siz yönlendirdiğiniz için, seçimlerinizin nelere yol açabileceğini görme şansınız oluyor. Seçimlerden önce görmek özellikle harika oldu bizim için. Her Dot oyunundan ağzım beş karış açık, hayran hayran çıkıyorum. Böyle güzel işler yapan insanlar olduğunu bilmek harika. Umarım bu sezon bir tane daha yeni oyun gelir...

Oyunun bilgisi ve tarihler şurada, gidin...

2 yorum:

  1. Ben de mutlaka gitmek istiyorum bu oyuna. Bu yazı teşvik edici oldu bir nevi. :)

    YanıtlaSil
  2. Gözüm kapalı önerebileceğim bir oyun. Kaçırmayın kesinlikle, mümkünse seçimden önce:)

    YanıtlaSil