Cumartesi, Mart 15, 2014

Daha / Hakan Günday


Burada daha önce defalarca söylediğim gibi, Hakan Günday'ı çok severim. Hatta çok çok çok severim. Kitap çıkardığı seneler, mutlaka diğer senelerden farklıdır. Her kitabının yeri bende çok ayrıdır. Daha'yı diğerleri kadar sevdim diyemem ama. Kendisi Yeraltı Edebiyatı diye bir türün varlığını reddetse de yazdıkları baya baya yeraltı ve bu kez beni pek sarmadı. Okuduğum başka kitaplarla kıyaslamam gerekirse tabii ki, yine çok iyi ama kendisiyle kıyasladığımızda bi'şey eksik.

Rahatsız etmeyi, rahatsız hissettirmeyi özellikle amaçladığını biliyorum. Bu durum Az'da da vardı ama Daha'da abartmış gibi geldi biraz. Gaza'nın hayatının 9 yaşından 20'li yaşlarına kadar olan kısmını anlatıyor. Zaman zaman hissettiğim kopukluklar yüzünden, normal HG kitaplarını okuduğumun 3 katı falan sürdü okumam. Yine yazsa yine okurum o ayrı. İnanılmaz anlamlı, parçalayan cümleler elbette vardı ama Daha benim kitabım olmadı. Hakan Günday severlerin en az sevdiği kitap Piç'tir ama benim için zirvedir, hala da öyle. Kinyas ve Kayra da dahil herhangi bir kitap geçemedi benim gözümde.

Dergi yazar gibi, her ay kitap yazsa alır okurum gocunmam, sevemediğim bir kitap soğutmaz beni kesinlikle. Okuyun, kararı siz verin. Bu arada Piç'in filmi çıkacaktı ne oldu o iş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder