Salı, Ocak 14, 2014

Ortaya Karışık #21

O kadar yorgunum ki, yorgunluktan mutluluğumu hissedemiyorum. FİNALLERİM BİTTİ. 1 dersim sallantıda, henüz geçip geçmediğim belli değil ama onun dışında gayet iyi bir final dönemi geçirdim. Umarım bütünlemelere kalmadan bitiririm bu dönemi. Sınavlar bitince yüksek lisans gözüme o kadar da kötü gelmemeye başladı doğal olarak. Sınav zamanları ruh hali kontrolü gerçekten çok zor.

Şimdi gelsin tiyatrolar, gitsin filmler, kitaplar. SONUNDA. Sınavlar bitmeden, bitince gidiceğimiz oyunları seçtik. Perşembe günü Dot Tiyatro'nun yeni oyunu Makas Oyunları-2'ye gideceğiz, premierin ertesi günü. Çok merak ediyorum. Cumartesi de Devlet Tiyatroları'nda Herkesin Bildiği Sırlar'ı izleyeceğiz. Günlerdir elimde sürünen Uygar Şirin'in Anne Tut Elimi'sini de bitireceğim hemen. Bir de milyon tane övgü alması sebebiyle başlamayı dört gözle beklediğim mini dizi 'Black Mirror' var. 3er bölümlük iki sezondan oluşuyor dizi. İzleyen herkes tüm bölümlerin bir günde bittiğini söylüyor ama bakalım. İnsanın boş zamanının olması haaa-ri-ka.

Her ne kadar sınavlarım vardı diye ağlasam da ders çalışmaktan ölmedim tabi. Cumartesi Zühre'yle kızlar gecesi yaptık. Çatlayana kadar yedik, içtik. Pazar da hep birlikte takıldık. Hatta Caos Theory diye bir film izledik. Yapacağı tüm işleri saati saatine listeleyen, her adımını bu listeye göre atan bir adamın, bi aksilik sonucu feribotu kaçırmasını ve hayatının seyrinin tamamen değişmesini anlatıyor. Planlar konusunda bu kadar olmasa da ben de takıntılı olduğum için çok sevdim filmi. İzlenebilir.

Şimdi sırada açık öğretim sınavları var. Bir hafta-on gün kadar paşa gönlümü dinlendirip, eğlendirdikten sonra sıkıntılı olan dersime çalışmaya başlayacağım. Sonra artık özlemekten öldüğüm Bursa'ya gideceğiz Barış'la. Hem ikinci dönem muafiyetlerim için belge toparlayacağım hem de kankaların kankası Persephone'la hasret gidereceğim. Bir an önce ay sonu gelmeli.

Bir blog klasiği olarak postu çemkirmeden kapatmak olmaz. Her ne kadar yakın arkadaşlarım olmasa da arkadaşım olarak nitelendirdiğim insanların alçak dağları ben yarattım havalarında gezmelerinden çok sıkıldım. Ben de bu sıkkınlığım sebebiyle bazılarıyla ilişkilerime ara vermeye karar verdim. Çünkü zaten fiziksel olarak o kadar yoruluyorum ki, mental olarak mümkün olduğunca sakin kalmaya çalışıyorum. Keşke bu kadar mükemmel olmasanız da, arada takılsak.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder