Perşembe, Ocak 02, 2014

2013 Dökümü / 2014 Beklentileri

Yılbaşı arefesinde sınavım olması sebebiyle 2013 dökümünü 2014'ten yazıyorum. Biraz geç oldu ama, 2013'e girerken şöyle bir şeyler yapmışım bu yıl da aynı şekilde devam etmek istiyorum:

Barış: Harika bir yıl oldu 2013 bizim için. 4. yılımızın bittiği gece rüya gibi bir evlenme teklifi aldım. Bu kadar zamandır devam eden bir ilişki için böyle bir sürece girmek sürpriz değildi ama, hayatımın en mutlu gecesiydi belki de. Şimdi söz, nişan telaşı var. Kardeşim askerden gelince de düğün. 2014'ten bu konudaki tek beklentim bu süreci mümkün olduğunca sancısız ve kusursuz şekilde atlatmak. Seviyorum.

Galatasaray: 2013'ü de şampiyonlukla geçirdik. CL'de son 8, süper kupa, içerdeki Real Madrid maçı, deplasmandaki Schalke maçı, Selçuk'un Tsubasa golü, Sneijder, Drogba, Muslera... Fatih Hoca'nın gidişiyle biraz sallansak da geri dönüşümüz, Juventus maçı... 2013 güzel yıl oldu, takımı onlarca maçta canlı izleyip, harika anılar biriktirdik. Yine defalarca 'İyi ki Galatasaraylıyım' dedim. 2014'ten Galatasaray için önce Chelsea'yi elemeyi diliyorum, sonra şampiyonluk tabii ki. Umarım 2013'ün bir adım ötesine geçer yarı final, hatta final oynarız...

Aile: Artık ailemle yaşamaya alıştım. Zaman zaman yalpalasam da evde olmak bir çok açıdan gayet iyi. Kardeşim askerde. Geçen seneden dilediğim gibi, gayet sakin bir yerde. Bir an önce gelse. Annem ve babamın daha az çalıştığı ve hepimizin bir arada, sağlıklı olduğu bir yıl olsun 2014...

Eğitim: Problemsiz ve çok zorlanmadan YTÜ İşletme Yönetimi bölümünde yüksek lisansa başladım. Bi giren pişman bi girmeyen... Kayıt sürecinin zorluğu, iki vize bir final sınav sistemi ve bunlarla birlikte çalışıyor olmak beni çok zorladı. Okumayı, okulda olmayı seviyorum evet ama sarsılmadım dersem samimiyetsizlik etmiş olurum. Bir de bilim değil, bilimsel hazırlık sınıfında olmak da oldukça sıkıntılı. Herhangi bir dersim kalmazsa seneye bilim sınıfına başlayacağım. Bu da en az 2,5 yıl daha okula devam edeceğim demek. Çok isteyerek başladım yüksek lisansa ve keyif alıyorum ama süreç gözümü korkutuyor çünkü sallantıda olan derslerim var. Şimdilik tek istediğim final dönemini sorunsuz şekilde geçirmek ve ders bırakmamak, sonrası ikinci dönem... Diğer yandan açık öğretim tüm basitliğiyle devam ediyor. Bir ders dışında gayet iyi sonuçlar aldım vizelerden ki sorunlu olan dersimi de finallerde halledebilirim. Bu yıl sonunda da bitirmiş olacağım muhtemelen. Keşke hepsi aöf kadar kolay olsa. (Bu arada eğitimle ilgili 2013 dileğim Yıldız'a kabul almakmış, unutmuşum bile. Dileğim kabul olmuş meğerse. İçinde bulunmak zor olsa da hayal ettiklerine kavuşma hissi harika...)

İş: Mezun olduğumdan beri aynı iş yerinde çalışıyorum. Hatta küçük de bir terfi aldım. Çalışmak gerçekten çok zor. Hele de altı gün olunca daha da zor. İşime aşık değilim ama seviyorum. Ofis, arkadaşlarım, kendi paramı kazanmak, ayaklarımın üzerinde durmak. Güzel. Yeni yılda çok güzel yollar açılır işle ilgili umarım, bana ve ihtiyacı olan herkese...

Kitap: 2013'de beklediğim / umduğumun gerisinde kaldığım tek kulvar kitap. İş, okul, sınav derken geçmiş yıllara kıyasla az kitap okudum. Çok güzel kitaplar da okudum tabi ama yetmedi. Beni bekleyen harika kitaplarım var. Bu yıl arayı kapatacağım. Kitap hedefim 40 kitap bakalım yetişebilecek miyim?

Tiyatro: İnanılmaz oyunlar izledik. Özellikle de özel tiyatrolar harika işler çıkardı 2013'de. Yılın sonuna doğru izlediğimiz Makas Oyunları ve Garaj muazzamdı. sene başından akıllara kazınanlar da Yokuş Aşağı Emanetler, Yüksek, İki Kişilik Bir Oyun, Kimsenin Ölmediği Bir Günün Ertesiydi... Özel tiyatrolarla birlikte DT oyunlarını da takip ettik. Hedef daha çok DT ve Şehir Tiyatrosu oyunu görmek tabii ama zaman...

Film-Dizi: Bu yıl delirmiş gibi Grey's Anatomy izledim. Bıkmadan usanmadan son sezona gelene dek izledim ve çok sevdim. Yanında Game of Thrones, Lost Room, Lost in Austen, Flash Forward  izlediğim diziler arasında. Lost Room ve Flash Forward' da çok sevmiştim. Film konusunda o kadar verimli bir yıl olduğunu söyleyemem ama bu yıl planım daha çok sinemaya gitmek...

Konser: 2013'den bir dileğim de Jason Mraz'in İstanbul'a gelmesiydi ki o da gerçek oldu. (Şanslı mıyım nedir?) Bir çok plan yapmamıza rağmen başka kimseyi canlı dinleyemedik. Bu konudaki ilk isteğim çok acil bir Yaşar konseri o olmadı çünkü geçen yıl... (Edit: Annemle ve perseyle gittiğimiz Orhan Hakalmaz konserini unutmuşum.) (Edit 2: İstanbul Klarnet Festivali'nde Ustalara Saygı Konseri'ne de gitmiştik Barış'la, sanat müziği şarkıları söylemişti ünlüler, harikaydı.)

Gez-Toz: Yıllık izinlerde  çok güzel planlar yaptık. 1 hafta Kapadokya bölgesini ve Batı Karadeniz'i gördük, bir hafta da deniz, kum, güneş dedik Marmaris'e attık kendimizi. Bursa'ya, Ankara'ya, ananemlerin yazlığına Bandırma'ya gittik. Hoş olmayan sebeplerden de olsa Adana'ya gittik ve ben Adana'yı inanılmaz sevdim. 2014'den isteğim yeni şehirler görmek tabii ama daha öncelikli dileğim, yeni bir ülke görmek.

Karışık: Çok güzel şeyler oldu 2013'de evet ama hatırlamanın canımı yaktığı şeyler de yaşadım. Gencecik bir arkadaşımı cennete gönderdim. İnanmak hala çok zor. Bi de Gezi var, iyi desem gönlüm razı değil, kötü desem hiç razı değil ama unutulmaz kesinlikle.
UNUTMAYIZ.

Medeni Yıldırım - 18
Ali İsmail Korkmaz - 19
Mehmet Ayvalıtaş - 20
Abdullah Cömert - 22
Ahmet Atakan - 22
Ethem Sarısülük - 26
Mustafa Sarı - 27

Herkese sağlık, mutluluk, şans, huzur, başarı, aşk ve doğal olarak para diliyorum. Umarım hedeflere ulaşılan, hep güzel hatırlanacak, unutulmaz bir yıl olur 2014!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder