Salı, Aralık 17, 2013

Ortaya Karışık #Çok Karışık

Yine arayı açmışız. 2. vizeler, açık öğretim falan derken uğrayamadım buralara pek. Hemen başlıyorum.

Vizelerim gayet iyi geçti. İş yeriyle birlikte götürmeye çalıştığım için, aynı haftaya Juventus maçı ve kar denk geldiği için, özellikle son sınavım ÇOK zor olduğu için baya zorlu oldu ama geçti. Finallere kadar rahatım diyeceğim ama onlar da 2 hafta sonra başlıyor. Bu okul neden bu kadar sınav yapma meraklısı anlayabilmiş değilim.

Juventus maçının olduğu günün ertesi, yani asıl olarak maçın tekrarının olduğu gün sınavım vardı. Maça gidebilmek için, sınav kötü geçerse vicdan azabı çekmeyeyim diye 2 gün önceden sınavıma çalışmaya başladım, hallettim. Kar, kış, soğuk bi şekilde gittik maça ama oynanmadı. Biraz geç yorumlar bunlar biliyorum ama bence o gün maç tekrarı olan günden bile daha iyi oynanırdı. Olmadı. Arabayı bıraktık stadın otoparkında, Zühre'lere gittik o gece. Ertesi gün sınav varmış falan dinlemeden sabaha kadar sohbet muhabbet.

Sınavdan sonra koşarak ofise gelmem gerektiği için ertesi gün gidemedim maça tabi. Yıkım. Hatta gol olduğunda da toplantıdaydım. Çok alakasız bir şekilde öğrendim gol olduğunu. Bu konuyla ilgili söylenecekleri Gökhan Zan olabilecek en güzel şekilde söylediği için, benim uzun uzun ne kadar mutlu olduğumu falan anlatmama gerek kalmadı. BİZ UEFA TAKIMI DEĞİLİZ, ŞAMPİYONLAR LİGİ TAKIMIYIZ. BOĞULACAKSAK DA BÜYÜK DENİZDE BOĞULURUZ. BURADAN DA İTALYANLARA BİR KERE DAHA SESLENMEK İSTİYORUM GALATASARAY AVRUPA FATİHİ'DİR. ( ben kalplerkucaklamalarçoksevmeler Gökhan Zan)

Gelelim kuraya, Manchester veya Atletico gelir / gelsin diyordum ama Chelsea geldi. Yine görece iyi bir kura oldu. İzin alabilirsem ve sınavlarıma denk gelmezse çünkü Barış'ın vizesi de var; deplasmana gitmek istiyoruz ama hayırlısı. Drogba ve Mourinho açısından ve tabi bizim açımızdan da ilginç bir kura oldu. Eleriz gibi geliyor bana ama ZATEN BANA HEP YENERİZ GİBİ GELİYOR o yüzden çok bir şey demeyeyim.

Daha önce de söyledim, Türkiye'ye gelmeden önce Mancini'yi çok fazla tanımıyordum. Tanımadığım bir insan takımıma hoca oldu diye birden gönül bağı kurabilecek biri değilim ama hocanın soğukkanlı ve kendinden emin duruşunu sevmeye başladım. Hem CL'de gruptan da çıkmışken artık hocanın da bi tribüne falan çağırılması lazım gibi geliyor bana ki o da bizi iyice benimsesin.

Bu yazı ortaya karışıktan daha ziyade Galtasaray karışığı oldu ama olsun. Galatasaray'la devam ediyorum. Türkiye kupası maçları hafta içi ve çok erken saatte olduğundan gitme şansımız olmuyordu. Sahanın azizliği sebebiyle mi desem sayesinde mi desem Olimpiyatta yani iş yerimin dibinde oynanacak. Yarın Olimpiyattayız yani.

Diğer konulara gelirsek, açık öğretim sınavlarım beklediğimden iyi geçti. Finalleri de okuldaki finallerimden 1 hafta sonra olacağı için, takıntısız hallederim gibi geliyor. Bu sene özellikle alan derslerim olduğu için okumak, çalışmak da çok zor gelmedi.

Birinci vizeler, ödevler, ikinci vizeler, açık öğretim derken yorgunluktan bitap düştüm. Ne dizi izleyebiliyorum ne kitap okuyabiliyorum. Atlamadan devam ettiğim tek dizi de Grey's Anatomy. Şöyle harika ve bitmiş bir dizi olsa da izlesem.

Nişan-düğün için tarih belirleme aşamasına geldik ama bu olaylar düşündüğümden çok daha zormuş ya. Nerede yapalım, nasıl yapalım, aile arasında mı, kalabalık mı derken kafalar iyice karıştı. Velhasılı, günler çok hızlı ve yorgun geçiyor. Minik bir tatil lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder