Pazartesi, Kasım 18, 2013

Pişman olduğun zaman...

 

Ödevlerimden yakınmak için geldim tabii ki. Vize notu yerine geçecek olan 2 ödevimden birini (grup çalışması olan) sorumluluk bilincim sayesinde geçen hafta bitirdim. AMA milyon kat daha zor olanı ve yalnız yapılması gerekeni yapmamak için her şeyi denedim GERÇEKTEN DENEDİM. Hiçbir yol bulamayınca da el mahkum yapmaya başladım. Daha %2'lik falan olan kısmını bitirebildim ama olsun, başlamak bitirmenin yarıjdnvdljfkns. Off tabii ki devamını getirmeyeceğim.

Yüksek lisansa başladığımda umarım pişman olmam, en çok pişman olmaktan korkuyorum filan diyordum hep. Sıkıya gelince hemen acaba ben daha başındayken bıraksam mı diye zaten her daim kararmaya hazır olan içimi zifiri karanlık haline getirsem de HAYIR, BIRAKMAYACAĞIM. Hiçbir şeye benzemese de  ödevi bitirip, o notu alacağım ama hiç canım istemiyor, nasıl istemiyor hem de anlatamam.

Bu akşamı da ananeme gidip aşure yiyerek geçireyim de önümüzdeki bir haftada Allah kerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder