Cuma, Kasım 08, 2013

Kuş gibi...


Evlilik teklifinden sonra bu kadar yoğun ve yorucu haftalar geçirmemeliydim. Yıllık izne çıkmalı, sıcak bi yerlerde uzanıp miskinlik yapmalıydım AMA mükemmel hayat bile o kadar mükemmel değil maalesef. Sıcak yerlerde miskinlik yapamadığım gibi bir de tüm haftayı sınavlardan önceki derslere yetişmeye ve not toplamaya çalışarak geçirdim. Bu hafta da sınavlarım vardı. Sınavlarım çok zor olmasa da hayatımın en zor haftalarından birini geçirdim. Sınavların başladığı gün yani cumartesi mide rahatsızlığım başladı ve ancak bugün biraz olsun iyi hissedebildim kendimi. Hastane, sınav, iş yeri üçgeninde ruhumu teslim etmek üzereyken sınavlar bitti de toparlanabildim. Hastalık yüzünden bi sınavımdan hiçbir şey yapmadan çıktım. Rapor vs. telafisini yaparlar umarım.

Şimdi kuş gibiyim ama. Akşamı çay-kitap eşliğinde tembellik yaparak geçirdim. Sınavlardan önce aldığım ama o yoğunluğa kaynamasını istemediğim Hakan Günday'ın Daha'sına başlayabileceğim sonunda. Nasıl özledim Hakan Günday okumayı belli değil. Tabii ikinci vize yerine geçecek olan ödevlerden şimdilik bahsetmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder