Cumartesi, Ekim 12, 2013

Sıkkın vol 14561656

Zor günler geçiriyorum son zamanlarda. Haftada 1 gün okula gittiğim için cumartesileri geç saate kadar çalışmak durumundayım. Ayda yalnızca 1 cumartesi iznim var. Bu durum bana ciddi manada fiziksel yorgunluk olarak dönüyor. Bunun yanında okul da sürekli sorunlar üretiyor. Verdiğim muafiyet dilekçesi haftalardır işleme konulmuyor. Muafiyet alacağım diye gitmediğim derslerin ödevleri birikiyor falan. Yoğunum yani. Ama bunlar dışında enerjimi çekip götüren bi'şeyler var son 2-3 haftadır. Sürekli yorgun ve uykuluyum, işe-okula gitmek istemiyorum, kitap okumak ya da gezmek istemiyorum. Dışarı çıktığımda da hemen eve dönmek ve yatmak istiyorum. Evet son günlerimin özeti bu: 'sürekli yatıp uyumak istemek.

Dişimi sıkmamın ve bu depresif hallerin üzerine gitmememin tek sebebi de uzun bir tatilin beni bekliyor oluşu ve kardeşimin izne gelmesi. Nefesim daralıyor. Neye sabrediyorum emin değilim ama sabrım da tükeniyor sanki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder