Çarşamba, Ekim 02, 2013

Ortaya Karışık #Kısa Kısa

  • Hoca gitti. Gönderiliş şekli yakışmadı. Milli takım yüzünden ben de kızgındım ama yapılacak şey hocayı KOVMAK DEĞİL, milli takımı bırakmasını istemekti. Beceremedik.
  • Mancini'yle ilgili iyi-kötü hiçbir şey hissetmiyorum ama antrenmanlarda falan görmek bir garip oluyor.Ne kadar sürer bilmem.
  • Kentsel dönüşüm zımbırtısı yüzünden ananemlerin binası yıkılıyor. Biz çok ev değiştirdik ben büyürken ama ananemler hep oradaydı dolayısıyla çocukluğum da. Karşılığında verdikleri 3 kuruşun hiçbir anlamı yok.
  • Okula başladım. Hocaları sevdim ama okulun bürokrasisi canımdan bezdirdi. Hayatımda bu kadar dilekçeyi arka arkaya yazdığım olmamıştı. Sonuçlansa bari, gam yemeyeceğim. Hala muafiyet sonucu bekliyorum.
  • Bursa'yı ve oradaki hayatımı HALA ÇOK ÖZLÜYORUM. Şimdi memnun değil miyim hayatımdan, gayet memnunum ama o zaman bir başkaydı. Sıkılmak bile ayrı bir tatlıydı, artık sıkılmaya ZAMAN YOK.
  • Kitap okuyamıyorum. Neden bilmiyorum. Elime alıyorum 2 sayfa okuyup bırakıyorum. Yeni kitaba başlayayım o zaman gaza gelirim diyorum ama yok, olmuyor.
  • Aynı durum diziler için de geçerli. Başlıyorum, sarmıyor. Günlerdir izlediğim tek şey Grey's Anatomy'nin 10. sezon 1-2. bölümü.
  • Geçenlerde Barış'la, klarnet ustaları Şükrü Tunar ve Mustafa Kandıralı için düzenlenen ustalara saygı konserine gittik farklı olarak. Harika bi geceydi. Sanat müziğini seviyorum.
  • Bayramda n'apcağımızın hala belli olmaması sinirime dokunuyor. Hem babaannemi görmeye gideceğim hem de Barış'la yakın biyerlere gideceğiz ama ikisi de kesin değil.
  • Akşama maç var, heyecanlıyım evet ama bir CL maçı heyecanı değil nedense. Hadi akşam olsun falan modunda değilim. İnşallah alırız da, takım bi silkelenir. Çok üzülüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder