Salı, Ekim 22, 2013

Gravity


Dün akşam spora gidecektik aslında ama, son anda vazgeçip sinemaya, Gravity'e gittik. İyi ki de gitmişiz. Film konusunda ciddi şekilde iki zıt kutup var. Çok beğenenler ve hiç beğenmeyenler. Ben çok beğenenlerdenim. 3D inanılmaz kaliteli. Ciddi şekilde uzaydan dünyayı izlemek gibi ve çok keyifli. Filmi izlerken bazı bölümlerde çok gerildim, 3D'nin etkisiyle sanırım zaman zaman bende uzay boşluğunda savruluyormuşum gibi hissettim çünkü. Bu durum da beğenmemde büyük etken. Süreyi çok uzatmamaları ve kırılmalı-patlamalı-parçalanmalı sahneleri abartmamaları hoşuma gitti.

Kendimce ufak birkaç ayrıntı var beni rahatsız eden, biri George Clooney'nin filmde çok az süre alması. Başrolde görünce daha uzun bir performans beklemiştim. İkincisi de filmin sonunun hızlı şekilde bağlanması. Bir 10 dakika daha eklenerek net bir son belirleselerdi, çok daha fazla severdim ama bu hali de yetti. İzlenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder