Cuma, Ekim 25, 2013

CL / Galatasaray:3 - 1:FC Kobenhavn

Dün akşama kadar okulda telef olduğum için ancak bugün notlar yazacağım maçla ilgili.

  • Tabii ki çok mutluyum, özellikle ilk yarıda neredeyse eksiksiz bir Galatasaray izledik. Maşallah.
  • İlk yarı bi ara takım baya baya önde basmaya başlayınca gayri ihtiyari kafamı kulübeye çevirdim. Gözlerim Fatih Hoca'yı aradı resmen. Mancini'ye lafım yok, ama içim buruk.
  • Sezon başladığından beri en istikrarlı topçumuz Melo bence, hırsından ve iyi oyunundan asla taviz vermiyor. Sevmiyor, tapıyoruz.
  • Sneijder için sadece fangirl çığlıkları atmak geliyor içimden, nasıl seviyorum belli değil. Pasları, oyun zekası beni benden alıyor. Nasıl bu kadar tık diye tam yerine pas atıyor, keşke diğerlerine de öğretse biraz.
  • Drogba olmasa Fatih Hoca'nın son zamanları ve Mancini'nin ilk bir kaç haftasını olduğundan çok daha zor geçirirdik bence. Dün basketbol maçına da gelmişti (ölürüm). Daha çok sevmek mümkün değil diyorum, Her seferinde mümkün olduğunu görüyorum.
  • Hocanın Ceyhun ısrarını anlamadım ama vardır heralde bir bildiği.
  • Burak'a çok üzülüyorum. Canını dişine taktı tüm maç, bir tane atsa arkası gelecek hocanın dediği gibi ama resmen basireti bağlandı. Taraftar iyi ki arkasında durdu. ( Ben de insanlarla aynı fikirdeyim ama, geride veya berabere olsak kimse o kaçırdıklarından sonra alkışlamazdı.)
  • Tribün son ayların en iyisiydi destek olarak. Her seferinde ne kadar sevmediğimi söylediğim Ultraslan'ın hakkını yemeyeyim bu kez, sopalı pankartları çok çok iyiydi. Harika yazılar gördüm. Hatta bi ara gözüme HARRY KEWELL The Wizard Of Oz bile çarptı.(Tabi Ultraslan'ın gözümdeki iyiliği 1 gün sürdü. Dünkü basket maçında aynı 'Başarılar Gelir Geçer' rezilliğini yaptılar yine. Maçın bitmesine 2 dakikadan fazla zaman vardı daha ki, basketbol için ciddi bir süredir bu. Ondan sonra salondan insanlar çıkmaya başlayınca 'herkes gider, biz kalırız.' Yav he he demekten başka yorum yapamıyorum.)
  • Takım böyle devam etsin lütfen, çünkü Galatasaray kötüyken her şey olduğundan çok daha kötü sanki. Bu 3 puan ligde de bi seri başlatır umarım.
  • Ayrıca şu fotoğrafa ve Drogba'nın alçak gönüllüğüne ölürüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder