Perşembe, Eylül 05, 2013

Grey's Anatomy


House MD bittikten sonra doktor-hastane dizilerine böyle bağlanabileceğimi düşünmemiştim. Tabii ki Grey's Anatomy bir House MD değil ama ve fakat ÇOK SEVİYORUM.

Mayıs sonu gibi başlamıştım izlemeye, 9 sezonun tamamını izlemenin çok uzun zaman alacağını ve yeni dizi arayışına girmenin saçma olacağını düşünmüştüm ama beklediğimden çok daha hızlı bitti. Günde 10-12 bölüm izlediğim zamanlar oldu. Her sezon finalinde biraz ara vereceğim, bir sonraki sezona başlamayacağım, azcık da kitap okumalıyım falan deyip takriben 30 dakika sonra sonraki sezona başladım hep. Her sezon başka yerden sevdirdi, bağladı ama 8 ve 9. sezonlar gerçekten çok çok başkaydı, özellikle de finalleri.

Yeni sezon başladığında hala eskileri izliyor olurum diye düşünüyordum ama daha 21 gün var ve ben gerçekten çok merak ediyorum. Sırada 100 milyon kişinin birden önerdiği shameless var ama biraz bekleyeceğim yeni bir diziye başlamadan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder