Cumartesi, Eylül 14, 2013

Manisa

Dün iş yerimden izin aldım. Annem ve babamla birlikte kardeşimin yemin törenine gittim. Kardeş dünyada sahip olunabilecek en güzel 3-5 şeyden biri ve kıymeti uzaktayken çok daha iyi anlaşılıyor. Gittiğinden beri ilk kez dün görebildim kardeşimi. O kadar çok özlemişim ki, bakmaya, öpmeye, sarılmaya doyamadım. Askerliğin gereksizliği konusundaki düşüncelerim asla değişmeyecek özellikle de kardeşimi gönderdikten sonra ama tören gerçekten güzeldi.

Perşembe akşam 10'da çıktık yola, sabaha karşı Manisa'daydık. Kardeşimle sarılıp, koklaşıp, gezip, tozup, akşam 5'te geri dönüş için tekrar yola düştük. Özellikle dönüşte feribot kuyruğu, trafik falan yüzünden yorgunluktan ölecek kıvama geldim. Bir de bugün çalışmam gerektiği için yorgunluğum zirvede ama kesinlikle değerdi. Keşke daha çok zaman geçirebilecek fırsatımız olsaydı.

Kurban bayramında dağıtım iznine gelecek ve askerliğine nerede devam edeceği belli olacak. Mümkün olan en batı ve en güvenli yere gider inşallah. Çok bir zaman değil. Bir ay sonra tekrar görüşeceğiz ama yine de ayrılık çok zor. Sevdiklerimi özlemeyi sevmiyorum hatta SEVDİKLERİMİ ÖZLEMEKTEN NEFRET EDİYORUM.

Çarşamba, Eylül 11, 2013

Milli Takım

Fatih Terim'in apar topar milli takımın başına geçmesi, 2 yıldır bize yapmadığı kalmayan federasyonla masaya oturması falan beni biraz kırmıştı açıkçası. Koca ülkede hoca mı kalmadı da zaten çalıştırdığı bir takım olan adama sulanıyorsunuz diye baya atarlanmıştım. Hocanın milli duyguları da malum tabii. Bu iş böyle oldu bittiye geldi ama olur da hoca milli takıma devam ederse iki takımı birden yönetmesinin doğru olmadığına inananlardanım ben. Ne demiştik 'Hedef Büyük.'

Milli takımın turnuvalarda olması, o turnuvaları izlemeyi daha keyifli hale getiriyor, evet. O yüzden tamamen milli takım karşıtı değilim ama, AMA SELÇUK SAKATLANDI ULAN. Antalya maçında oynamayacağı kesin, Real Madrid ve Beşiktaş maçlarında da belki oynarmış. İşte bundan nefret ediyorum. Önemli maç arefelerinde milli takıma gidip, sakatlanıp geleceğine oynamamasını tercih ederim. Milli takımsa milli takım. Gerçekten çok sinirlendim. Madem sakatlandın neden devam ediyorsun oynamaya, bari çık.

Sonuç olarak milli takıma karşı karışık duygular içindeydim Fatih Hoca sebebiyle zaten, Selçuk'tan sonra artık iyice delirdim. Bekleyip göreceğiz bakalım neler olacak.

Perşembe, Eylül 05, 2013

Grey's Anatomy


House MD bittikten sonra doktor-hastane dizilerine böyle bağlanabileceğimi düşünmemiştim. Tabii ki Grey's Anatomy bir House MD değil ama ve fakat ÇOK SEVİYORUM.

Mayıs sonu gibi başlamıştım izlemeye, 9 sezonun tamamını izlemenin çok uzun zaman alacağını ve yeni dizi arayışına girmenin saçma olacağını düşünmüştüm ama beklediğimden çok daha hızlı bitti. Günde 10-12 bölüm izlediğim zamanlar oldu. Her sezon finalinde biraz ara vereceğim, bir sonraki sezona başlamayacağım, azcık da kitap okumalıyım falan deyip takriben 30 dakika sonra sonraki sezona başladım hep. Her sezon başka yerden sevdirdi, bağladı ama 8 ve 9. sezonlar gerçekten çok çok başkaydı, özellikle de finalleri.

Yeni sezon başladığında hala eskileri izliyor olurum diye düşünüyordum ama daha 21 gün var ve ben gerçekten çok merak ediyorum. Sırada 100 milyon kişinin birden önerdiği shameless var ama biraz bekleyeceğim yeni bir diziye başlamadan.