Pazartesi, Temmuz 08, 2013

Ayrıntılı Yüksek Lisans Yazısı

Yüksek lisans için İngilizce olması sebebiyle başta Marmara'yı daha çok istiyordum ama sonradan bir şekilde aklım Yıldız'a kaydı. Özellikle mülakattan sonra ben bu okulda okulmalıyım dedim. Hatta bazı gereksiz bahaneler üreterek Marmara'nın mülakatlarına bile gitmedim.Yıldız olmazsa İstanbul'a başvuracaktım. Zaman geçtikçe ya olmazsa, keşke gitseydim Marmara'ya falan diye vah tüh yapmaya başladım hatta. 3 Temmuz'a kadar sürekli dua ettim. Sonunda malum gün geldi. Tatilde olduğum için daha sakin olabileceğimi düşünüyordum ama nerde? Geceden başladı karın ağrılarım.
Sabah uyandığım andan itibaren siteyi kontrol etmeye başladım. Sonunda 16:30'da açıklanacağına dair bir duyuru koymuşlar ama ben yine de pes etmeden o duyuruya rağmen bakmaya devam ettim. Saat 2 buçuk falandı tekrar girdim, açıklanmıştı. Telefondan baktığımdan ve titremekten biraz zor oldu bulmam. İsmimi listede göremedim, dedim olmamış demek ki. Kendimi gaza getirmediğimden girsem de son sıralardan olur diye hep alt satırlara bakmıştım. Sonra biraz sakinleşip listeyi tekrar taradım veeee o da ne! 10. sıradan girmişim. 90 almışım mülakattan. Nasıl bir mutluluk anlatamam. Kendimi direk Barış'ın kollarına bıraktım. Sonra aldım elime telefonu, bu duruma sevinebilecek herkesi tek tek aradım. Mutluluğum katlandı.

Neredeyse 1 hafta oldu açıklanalı hala aklıma geldikçe içimden çığlıklar atıyorum. Hayatımda hiç bir akademik başarım beni böyle mutlu etmemişti. Bu kadar çok istediğimi ben bile bilmiyordum. Tam bir doğum günü hediyesi oldu. Özgüvenim tazelendi. Kariyerimdeki yerinden bahsetmiyorum bile. Yarın kayda gidiyorum ve bir an önce yeniden öğrenci kimliğim olsun istiyorum. Seneler geçip de bu yazıyı okuduğumda iyi ki başlamışım derim umarım çünkü bu kadar sevinmeme rağmen en çok pişman olmaktan korkuyorum...

2 yorum:

  1. pişmanlık konusunda tez zamanı görüşelim biz bi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bilimsel hazirlik dersleri, yüksek lisans dersleri derken tez aşamasına bi on yil falan gelemeyecegim sanırım :( ama görüşürüz tabi *-*

      Sil