Salı, Temmuz 30, 2013

Haftasonu Ankarası

Annemin 3 günlük kısa bir izni vardı, kuzenlerinin yanına Ankara'ya gitti haftaiçi. Ben de haftasonu katıldım onlara. Biraz uzun bir yolculuk oldu cuma ve iftar trafiği birleşince ama değdi.

Sabah uyandığımda balkonda beni bir sürpriz bekliyordu. Barış ben gitmeden önce annemle, teyzemle ve kuzenlerimle anlaşmış, gece otobüse binip Ankara'ya gelmiş. Ben haftasonu İstanbul'da olacağını sanıyordum. İnanılmaz şaşırdım çünkü Barış teyzemi tanımıyordu ama bir o kadar da mutlu oldum. Harikaydı.

Daha önce Ankara'ya gitmiştim ama Anıtkabir'i görmemiştim. Cumartesi ilk iş Anıtkabir'e gittik hep beraber. Anıtı ziyaret edip dua ettik, müzeyi gezdik. Atatürk'ün kişisel eşyaları inanılmaz zevkli ve etkileyiciydi. Gezip dolaşmak için sadece 1 günümüz olacağından ben zannediyorum ki , Anıtkabir dışında sınırlı yerler görebileceğiz ama Ankara o kadar küçük ve benim merak ettiğim yerler birbirine o kadar yakınmış ki, Anıtkabir'den çıktıktan sonra Tunalı Hilmi, Bestekar, Kuğulu Park, Güven Park, Kızılay, Gençlik Parkı, Ulus yani kısaca heryeri gezdik. Ben İstanbul gibi, merkezlerin her biri şehrin başka ucunda zannediyordum ama değilmiş. Merak ettiğim heryeri doya doya gezdim. Akşam da annemlerle buluşup, Gençlik Parkı'nda iftar yaptık, fıskiye gösterisini izledik (!)
Melih Gökçek'i andık. Gösteri gerçekten çok güzeldi, lazer, ışık, müzik üçlüsüyle ama biraz manidar oldu. İftardan sonra da son durak Hamamönü'ne kahve içmeye gittik. Barış İstanbul'a biz de yorgunluktan bitmiş şekilde eve döndük.

Pazar akşam İstanbul'a döneceğimiz için son günümüzü evde geçirdik. Ailemle birarada olmak, Barış'ın gelmesi, 2 günde olsa kafa dağıtıp, gezip, tozmak çok iyi geldi. Ramazan olmayan bir zamanda tekrar gideriz umarım.

P.S: Kardeşim acemi birliğinde Manisa / Kırkağaç'a gidiyor. Usta birliği de aynı yerlerde olur umarım ve sağlıkla gidip döner.