Çarşamba, Temmuz 10, 2013

Alper Kamu Cehennem Çiçeği / Alper Canıgüz


Alper Canıgüz çok sevdiğim ve zekasına hayran olduğum bir yazar. Kitaplarıyla 2011 yılında tatile çıkmadan hemen önce tanışmıştım. Tatlı Rüyalar'ı bir günde okuyuverince, diğer iki kitabını da tatilde okurum diye yanıma alıp bitirmiştim ve gerçekten çok sevmiştim. Uzun zamandır yeni bir kitap çıkarmasını bekliyordum ki yeni kitap yine tatil öncesi geldi bana Alper Canıgüz tatillerimin rengi oldu kısacası. Tatilin ikinci gününde de bitiverdi.

Alper Kamu, kesinlikle zekasına hayran olunacak, yaşı küçük kendi büyük, inanılmaz bir çocuk aynı zamanda Oğullar ve Rencide Ruhlar'ın da baş kahramanı. İlk kitapta biraz yadırgamıştım aslında bu kadar ufak bir çocuğun böyle maceradan maceraya koşmasını ama bu kitapta hiç yabancılık çekmedim. Hikayeyi de sonunu da çok sevdim. Altını çizdiğim ve sevdiğim kısımları birara yazacağım buraya ( o kadar çok ki.). Okuyun bence, seversiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder