Çarşamba, Haziran 12, 2013

...

Hiç bir zaman bu ülkede yaşanmaz ya, bi fırsatını bulup gitmek lazım'ı gerçekten düşünen bir insan olmadım. Şartlar, ortam nasıl olursa olsun burada yaşamayı sevdim ama direnişe gösterilen reaksiyon, başbakanın tavrı, özellikle de dün gün boyunca yapılan açıklamalardan konuşmalardan sonra bu ülkede yaşamanın ne kadar zor olduğunu gördüm. Dün twitterda da yazdım ailemi, arkadaşlarımı ve Galatasaray'ı alıp gidebileceğim tek bir yer olsa dakika beklemem ama yok. Gidecek yerimiz yok. Biliyorum bir gün bunları bile umursamayıp gidecek duruma getirecekler bizi. Azıcık yeşeren her umut böyle sönüp gidiyor.

Birileri yazmıştı dün twitterda yine. Tezer Özlü demiş ki: 'Burası bizim ülkemiz değil. Bizi öldürmek isteyenlerin ülkesi...' Üzerine söz söylemeye gerek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder