Perşembe, Mayıs 02, 2013

Sonunda

Tatil tarihlerim netleşti sonunda. Haziran ve Temmuz aylarının ilk haftalarında izinliyim. Barış'la iş bölümü yaptık Haziran kısmını ben aldım. Kültür turu olsun ilk hafta dedim. Aslında niyetim Güneydoğu turuydu ama tarihi denk gelen bir tane bulabildim o da fazlasıyla pahalı geldi. Bu yüzden ben de uzun zamandır görmek istediğimiz yerlerden bir yerine iki ayrı tur rezervasyonu yaptırdım. Bol bol gezip fotoğraf çekeceğiz hem de kafamızı dinleyebileceğiz. Barış'ın sorumlu olduğu kısımda da deniz, kum, güneş var. Sonuç olarak biz Haziran ayında Safranbolu, Abant ve Kapadokya'ya gidiyoruz. Kurşunlu, Ihlara Vadisi, Güvercinlik Vadisi, Derin Kuyu, Göreme, Tuz Gölü, Abant Gölü, Safranbolu Evleri falan gibi bir sürü bir sürü yer göreceğiz. Rezervasyonları bugün yaptırdım ve gün saymaya başladım. Tam 1 ay var. Geçen yıl okuldan sonra hemen çalışmaya başladığım için tatil yapma fırsatım olmamıştı. Denizli, güneşli tatili daha çok iple çeksem de  bu turlar da çok güzel olacak. Misler gibi DSLR fotoğraf makinem var, çalışmaya başladığımdan beri dokunamıyorum bile. Belki balondan çekerim fotoğrafları bu kez.

Önce bu pazar Sivasspor maçı, sonra önümüzdeki pazar Fenerbahçe maçı, sonra Trabzon maçı ve şampiyonluk kutlamaları sonra tatil. Her yılın mayıs ayı rüya tadında geçiyor. Hemen Haziran olsun diyorum ama düşününce, o kadar da acelesi yok aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder