Salı, Mayıs 21, 2013

Sen sarıyla kırmızı!

Cumartesi günü sezonu bitirdik. Sezonla ilgili ayrıntılı bir şeyler yazmak istiyordum aslında ama olmayacak sanırım. Cumartesiyle ilgili satırbaşları yazacağım sadece. Yıllar sonra bu şampiyonluğu şunlarla hatırlamak istiyorum:


  • Uzun zamandır tribünde duymamıştım: sen sarıyla kırmızı kalbimizin yıldızı, şampiyon ol cimbomcom al bizim canımızı,
  • Sarı-Kırmızı-Şampiyon-Cimbom'u takip eden Drogba ve Melo,( http://s1.directupload.net/images/130518/nmrx8or8.swf )
  • Artık gideceği kesin gibi olan, çok çok sevdiğim ve kapanışı golle yapamadığı için çok üzüldüğüm Elmander,
  • Oyundan çıkarken bütün tribünleri selamlayan, gitmesin diye ağlatan Melo,
  • Selçuk, Burak, Muslera, Semih, Melo, Rieara, Elmander ve Drogba'nın kupa töreni için çıkışları,
  • Fatih Terim'in İmparator Fatih Terim'le kırmızı halıda yürüyüşü,
  • Kupayı vermek için gelen federasyon yetkilisinin yerin dibine geçişi, yeter Yıldırım Demirören diye inleyen tribünler,
  • Kupanın önümüzdeki kaleye konması ve bütün takımın çocuklar gibi şen kupaya koşuşu,
  • Drogba'nın kupayla doğu tribüne koşuşu,
  • Bütün yıl birlikte maç izlediğimiz tribünle seneye görüşürüz diye ayrılırken, ne kadar alıştığını farketmek.
Gelecek olan her sezon bir önceki sezondan çok daha büyük mutluluklar yaşatır bize umarım ve ömrüm oldukça her maçı tribünden izleyebilirim. Gelecek sezona kadar nasıl dayanacağız bilmiyorum ama sezon açılışını şimdiden iple çekiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder