Perşembe, Mayıs 23, 2013

Ortaya Karışık #18

Galatasaray'la dolu günlerden sonra sezonu bitirdik. Sezon rüzgar gibi geçti. Umarım yaz da aynı hızla geçer de takımın hasretinden ölmeyiz. Basketbol play off'ları bir süre oyalayacak sanırım ama salona gitmek için zamanları bir türlü uyduramıyoruz. KSK ile olan ilk maça gidemeyeceğiz gibi görünüyor, diğer maç için zaman uyar inşallah.

Açıköğretim sınavları açıklandı. Genel olarak notlarım çok iyi ama bir adet nazar boncuğu mevcut. Oturup çalışmam lazım sınavlara çok az zaman var ama hiç içimden gelmiyor. Sınavların senelik iznimin başladığı ve konser planları yaptığımız haftasonuna denk gelmesi hevesimi daha da kırıyor. Son geceye kısmet.

Mayıs ayı o kadar yoğun ve hızlı geçiyor ki, koca ay sadece bir kitap okuyabildim. Okumaya devam ettiğim 3-4 kitap var ve birden çok kitabı aynı anda okumak pek alışık olduğum bir durum değil. Yıllık iznimde arayı kapatırım umarım.

2005'te yayınlanmaya başlanan Grey's Anatomy'i izlemeye başlıyorum. Şu an 9. sezonu yayınlanıyor. Biraz geciktim ama sezonları birikmiş olan dizileri izlemeyi daha çok seviyorum. Beni uzun süre idare edecek gibi görünüyor.

Yıllık iznime sadece1 hafta kaldı. O kadar çok ihtiyacım var ki dinlenmeye ama şimdiden dinlenmekten daha çok yorulacağımı biliyorum. En azından gerçekçiyim.

Yüksek lisansa bu kez herhangi bir pürüz olmadan başvurabileceğim. Marmara Üniversitesi'nde başvuracağım 2 ingilizce programdan birine yerleşmeyi umuyorum ama Marmara dışında Yıldız Teknik Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi'ne de başvuracağım. Hepsi istediğim bölümler ama mümkünse Marmara lütfen.

Hadi Artık 31 Mayıs olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder