Pazartesi, Mayıs 13, 2013

ALLAH BELANIZI VERSİN!

Dün maçtan sonra takımın sonucu sallamaması sayesinde kötü oyuna ve çok üzülmeme rağmen inanılmaz gevşemiştim. Burada da gayet lakayt fotoğraflar paylaşmayı düşünüyordum, sabah uyanıp Burak Yıldırım'ın haberini alana kadar...

19 yaşında gencecik bir çocuk ölüyor. Ölüm bu başka şeye benzer mi? İnternette, sağda, solda insanların hala derdi sarının yanındaki renk; kırmızı mı lacivert mi? Bir taraf diyor ki sahanın ortasında sevindiniz, insanları tahrik ettiniz sizin yüzünüzden öldü. Diğerleri diyor ki, maç sırasında sizin futbolcularınız, taraftarlarınız ortamı gerdi, o yüzden öldü. Hangi normal kafa yapısı futbol, top yada renkler sebebiyle ölümü normalleştirebilir anlamıyorum ben. Ulan bir 15 yıl daha hatta bir 50 yıl, 100 yıl daha Kadıköy'de derbi kazanmasak n'olur? Esip, gürlüyoruz evet takımlarımızı çok seviyoruz, çok bağlıyız, takımımızla gülüyor ya da ağlıyoruz da ne Burak'ın ne de başka takımı tutan başka bir gencin veya yaşlının hayatından daha önemli değil bu. Aklım almıyor, anlayamıyorum. BİR İNSANI BIÇAKLAMAK, ÖLDÜRMEK NE DEMEK? Allah kahretsin, hepinizin belasını versin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder