Salı, Mayıs 14, 2013

ALLAH BELANIZI VERSİN VOL.2

Bugünkü Allah belanızı versin kuşağımızda ırkçı reziller var. Gencecik bir arkadaşımız pisi pisine ölüp gitmiş, ailesi krizler geçiriyor ama bazı insan demeye bin şahit gereken 'yaratıklar' hala sağda solda, Drogba, Eboue, Dany ve diğer siyahi futbolcular için, yazmaya bile utanıyorum, maymun, köpek tarzı benzetmeler yapıyor. Bu takımını sevmekle, taraf olmakla hatta holiganlıkla bile açıklanabilecek bir durum değil. Bir insan nasıl stadına gelecek topçulara göstermek için yanında muz getirmeyi akıl eder, nasıl bir kafa yapısı bu Allah aşkına? Kaldı ki, Galatasaray takımındakinden çok daha fazla siyahi futbolcu var senin takımında. Yazdıklarının ne kadar mantık dışı olduğunu anlatmaya çalışan insanlara da bizim futbolcularımız için söylemiyorum, sizinkiler öyle diyor. Rezilliğine rezillik katıyor. Burayı çok az insan görüyor biliyorum ama yaptıklarının kanıtını, o iğrenç fotoğrafları koyup burayı kirletmeyeceğim.

Hayatımda gördüğüm en karakterli futbolculardan biri olan Didier Drogba o kadar güzel bir yanıt hatta ayar vermiş ki aslında ben yukarıdakilerin hiçbirini yazmasam da olurdu. Böyle güzel adamları, böyle şeyler yazmak zorunda bırakıyorsunuz ya ALLAH BELANIZI VERSİN ulan...

Aşağıdaki fotoğrafta Galatasaray taraftarıyla ilgili övgü dolu şeyler de yazmış Drogba onlar önemli değil bence. Drogba'nın yazdıklarının arasında okuyunca insanın kalbini gerçekten kıran bir cümle var: ''En üzücü olanı ise, bana maymun diyorsun ama benim maymun kardeşim dün 2 gol attığında havalara sıçradığını unuttun...' Merak ediyorum içleri sızlamadan sevinebilmişler midir Webo'nun gollerine diye ama adamlarda insanlığa dair herhangi bir zerre olmadığından, tabii ki sevinmişlerdir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder