Pazartesi, Nisan 08, 2013

Sanane?

Galatasaray maçının devam ettiği 2 saatlik sinir harbi ve sonrasında twitter'da takip ettiğim / beni takip eden bir kaç insanın saçma çıkışları dışında mükemmel bir haftasonu geçirdim. Maçla veya haftasonuyla ilgili hiçbir şey yazmayacağım. Fatih Terim sonuna kadar haklıydı bunu kimseyle tartışmam hatta üzerine konuşmam bile. Bugün buraya birazcık iç dökmek için yazacağım. Çok sinirliyim çünkü, gerginlik istemeyenler okumasın. Zaten şurada 3-5 kişiyiz. Amaç kendimi rahatlatmak.

Öncelikle şu Galatasaray'a bok atarak, Fenerbahçe kazandığında 'Bravo Fenerbahçemmmm!!!' diye twit atarak prim yapmaya çalışan insanlardan tiksindiğimi söylemek istiyorum. Herkes fanatik olsun, sürekli takımını desteklesin falan demiyorum, kimseye taraftarlık adabı da öğretecek değilim, elbette haddime düşmez ama taraftarlıkla çirkefliği ayırmak istiyorum artık. Ortalık birbirine girmiş, biz sinirden kuduruyoruz, adam isim vermeden, hiç bir dayanağı olmadan laf sokmaya çalışıyor. Kim olursa olsun sallamıyorum artık, beğenmiyorsan okuma, takip etme ya da adam gibi eleştir, konuşalım. Bu sadece futbol için değil, konuşulan her konu için geçerli. 2 kelime edemeyecek kadar gerizekalı insanlar değiliz diye düşünüyorum. En azından ben değilim.

İkinci konu da terbiye. Normalde ağzı bozuk bir insan değilim. Konuştuklarıma dikkat ederim ama Galatasaray maçları sırasında kendime hakim olamıyorum. Deniyorum, gerçekten uğraşıyorum ama durduramıyorum. Benim bu konuda kendimi durduramıyor olmam kimse için bana terbiye verme hakkı doğurmaz. Aynı noktaya çıkacağım, beğenmeyen okumaz, takip etmez. Kaldı ki, ben sürekli küfür ediyor, öyle konuşuyor da olabilirim. Kimseyi ilgilendirmez.

Çok sinirleniyorum. Normalde böyle şeyleri hiç kafama takmam ama üst üste geldi. Ayrıca insanların kendini bu kadar önemli hissetmesi sinirime dokunuyor. Sanki herkes tertemiz, pembe bir dünyada yaşıyor da benim konuştuklarım ahengi bozuyor. Tiksiniyorum hepsinden, samimiyetsiz insanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder