Salı, Nisan 16, 2013

Ortaya Karışık #17

İnternetten kitap alma olayına ısınıyorum sanırım. 2. siparişim dün geldi. Beklemenin çaresini de elimdeki kitaplar bitmeden sipariş vermekte buldum. Tabii ki, kitapçıda dolaşıp, kitap kokusu alarak satın almakla kıyaslanamaz ama inanılmaz indirimler yakalayabiliyorum ve bulamadığım kitaplara ulaşabiliyorum. Bu nedenle bi süre böyle devam edeceğim.

Önceki haftasonu Sapanca'daydık. Gayet keyifli bir haftasonu geçirdik. Bolca yürüyüş, dinlenme. En çok gölün içine doğru kurulmuş olan restoranı sevdim, hem yemekleri ve servisi hem de manzarayı çok sevdim. Sapanca konusunda küçük bir hayal kırıklığı yaşadığımı söylemeliyim. O kadar küçük, güzel ve turist çeken bir yerin insanları nasıl o kadar kaba, umursamaz oluyor anlayamadık pek. Sevsem de tekrar gideceğimizi sanmıyorum.

Bu haftasonu da iş çıkışı Bursa'ya gittik. Bursa'yı çok seviyorum ve özlüyorum. Bu gezi hiç ilaç olmadı özlemime çünkü ne okuluma ne de eskiden oturduğum evin yakınlarına gidebildik. Daha turistik bir gezi oldu bu kez. Cumalıkızıkta kahvaltı, Mudanya'da balık şeklinde. Yetmedi. Cumalıkızık'a daha önce gitmiştim ama kahvaltı için ilk kez gittik. Mükemmele yakın bir kahvaltıydı ve inanılmaz ucuzdu. Çok sevdik.

Annem Ankara'ya, Barış Hatay'a ailesinin yanına gidiyor. Bu haftasonu yalnızım yani. Cuma günkü Galatasaray-Elazığspor maçına persefon 'la gideceğiz. Kızlar haftasonu organize etmeye karar verdik. Bol bol dedikodu yapıp, yemek yiyeceğiz diye tahmin ediyorum. Rüya haftasonu denilebilir.

Bir yandan Ruhi Mücerret'i bir yandan da Hande Altaylı'nın Aşka Şeytan Karışır'ını okuyorum. İki kitap birden okumayı genelde beceremem ama bu kez oluyor sanırım. Çabuk ilerleyen, kafa yormayacağım kitaplar okuyorum bu ara, iyi geliyor.

Her haftasonu işe gitmek için uyandığım saatte uyanıp, tekrar uyuyamamaktan inanılmaz bıktım. Zamanım olsa da dinlenemiyorum. Sürekli uykusuz hissediyorum ama boş olduğum sabahlarda da uyuyamıyorum. Berbat bir his.

Açıköğretim sınavları yaklaştı ve ben hiç oralı değilim. İlk dönem kadar şanslı olmayı umuyorum sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder