Cuma, Nisan 05, 2013

Ortaya Karışık #16

Neredeyse bir aydır ortaya karışık yazısı yazmamışım, başlıyorum.

Maç yazısı yazmadım çünkü çok sinirliyim. 2 çok net penaltı, haksız sarı kartlar, gereksiz çalınan fauller derken bu durumdan nefret etsem de hakem farklı olsa sonuç da farklı olurdu demekten kendimi alamıyorum. Hıncımı nereden alsam onu da bilmiyorum.

Uzun zamandan sonra yarın İstanbul'dan biraz uzaklaşabileceğiz. Buna o kadar çok ihtiyacım vardı ki vakit geçmiyor. Aylar sonra haftasonu benim için cuma gününden başlayacak. fotoğraf çekmek, dinlenmek, kitap okumak, uzun yürüyüşler yapmak istiyorum sadece.

Son zamanlarda o kadar dolu geçiyor ki günlerim, kendime şaşırıyorum nasıl yetişiyorum diye. İş yerini zaten saymıyorum 6 gün geliyorum diye ama tiyatro, spor, akşam gezmeleri, uzun uzun kitap okumalar derken son 15-20 gün çok yoğun olsa da mükemmel geçti. Keşke enerjim ve tabii ki param yetse de günlerim hep böyle geçse.

Haftada bir kitap olayıma ortalama olarak devam ediyorum. Okumaya devam ettiğim 'Karaköy'de Gün Batımı' beni ciddi şekilde hayal kırıklığına uğratsa da az kaldı bitireceğim. Boş Koltuk ve Ruhi Mücerret beklemeye devam ediyor. Sapanca'ya ikisinden birini götüreceğim.

Ehliyetimi de uzun süren adli sicil kaydı, randevu almaya çalışma gibi sinir bozucu işlerden sonra SONUNDA alabildim. Sırada araba alabilecek duruma gelmeyi beklemek var, umarım olabildiğince kısa sürer çünkü ÇOK İSTİYORUM.

Saatlerin ileri alınması her sene olduğu gibi 1 saat az uyuyacağız, işe/okula 1 saat erken gideceğiz gibi saçma muhabbetlere sebep olsa da ben inanılmaz mutluyum. İşten çıkıp eve gidiyorum, yemek yiyorum, biraz kitap okuyup spora gidiyorum hava ancak kararmaya başlıyor. Baharı çok sevin bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder