Perşembe, Nisan 18, 2013

Hande Altaylı

Hande Altaylı'nın Kahperengi'sini okuduğumdan ve sevdiğimden bahsetmiştim burada. D&R'da bahar indirimini ve Hande Altaylı'nın diğer kitaplarının (Maraz ve Aşka Şeytan Karışır) da indirimde olduğunu görünce siparişlerime onları da ekledim. İçlerinde en çok Kahperengi'ni beğendiğimi söylemeliyim, diğer iki kitap tarz olarak birbirine fazlasıyla benziyor.

Neredeyse liseden beri içinde bu kadar çok aşk, ihanet, ayrılık, arkadaşlık tarzı durumlar barındıran kitaplar okumuyordum. Kendimi Kanal D'de dizi izler gibi hissetsem de iyi geldi çünkü ağır kitapların arasında debelenecek, üzerine düşünecek, kafa yoracak enerjide hissetmiyorum kendimi. Hem değişiklik oldu hem de kafamı meşgul etti. Son günlerde içimde bir sıkıntıdır gidiyor. Gündüz çalışmak istemiyorum, akşam eve gidiyorum, yapacak bir şey bulamıyorum, canım yemek istemiyor, uykusuzluktan ölüyorum, uyumak istemiyor. Ben de 2 günde 2 kitap şeklinde bu kitapları okudum, zaman geçti.

Bu kitapları başka bir zamanda başka bir ruh haliyle okusam yarım bırakacaktım belki, pişman olacaktım aldığıma biliyorum. Kahperengi'ni daha çok sevmiş olsam da diğer kitaplar için niye okudum demedim. Her kitabın doğru zamanı var bence. Hande Altaylı kitapları bana doğru zamanda geldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder