Cumartesi, Nisan 20, 2013

Galatasaray 3:1 Elazığspor

  • Dünyanın en güzel cumaları Galatasaray'ın 3 puanı aldığı maç cumaları. 3 puanı alıyoruz, haftasonuna pamuk gibi yumuşacık giriyoruz.
  • Takım şampiyonluğa yürüyor hem de 'terliklerle'. Kaldı 4.
  • persefon 'a selam ederim. 10 gol göreceğimiz maçlar da olsun İN-ŞAL-LAH!
  • Keşke 3 gol atınca oyunu rölantiye almasak, daha çok gol, gol sevinci görsek.
  • Melo harikalar yaratıyor, artık bonservisini falan alsak.
  • Telefonumdan Drog yazınca önerilerde büyük harflerle DROGBA çıkıyor. Ben de bunlara seviniyorum falan ama sevmek böyle bir şey. Sevmiyoruz ki tapıyoruz.
  • Aydın'ı özlediğimi farkettim. Takım öyle bir hale geldi ki; kim oynamasa aklın kalıyor, özlüyorsun.
  • Hakemlere söyleyecek çok şey var ama 33. haftayı bekliyoruz.
  • Bir de çok seviyoruz.

5 yorum:

  1. bu hafta trafikten dolayı biraz geç kaldım; tam kapıdan geçmek için güvenlik kartımı okuturken gol oldu;
    böyle totem olur mu kardeşim???
    :))
    tarifsiz mutluluklar yaşıyorum Pegasus Tribününde
    Drogba atkımı sallarken filan böyle kalbim çarpıyor...
    az kaldı değil mi?
    ordayız hepimiz inanıyoruz.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Biz de gec kaldik bu hafta. Burak attiginda daha kapida sirada bekliyorduk. Bir milyon totemim var biri illa tutuyor. DROGBA'yi 'bak telefonum yine büyük harfle yaz dedi' bize Allah gönderdi.
    Sampiyonluk yakin Emre Çolak'i yakin yazmisti Twitter'da biri gecen hafta ahhahaa. Yakarım çünkü geliyor. Fener maci içerde olsaydi keşke di mi?

    YanıtlaSil
  3. olur mu? orada ilan etcez şampiyonluğumuzu...
    Abdülrahim Albayrak jeneratör götürecekmiş busefer.hehe:)
    ne dersin Drogba üç çeker mi? Benim içime öyle doğuyo..
    real madrid de içime doğmuştu valla :))
    eğer öyle olursa; bakarsın....
    neyse sustum şimdilik :D

    bu arada Emre Çolak'ı geçeceksin de; Hamit benim moralimi çok bozuyor...
    Hocanın da "en az 70 dakka Hamit" ısrarı başımıza bir iş açacak diye ödüm patlıyo valla. adam o kadar yavaş ki eğer ola ki topu kaptırmazsa mutlaka geri oynuyor. saç baş yolduruyor yani...Neyse sustum şimdilik.

    YanıtlaSil
  4. Hamitten önce stoper olayi kafami kurcaliyor benim. Dany aka saatli bomba. Hamit evet oyunu yavaşlatıyor ama oyun zekasina ve tecrubesine cok güveniyorum. Schalke maci gibi patlar inşallah. Hocaya guveniyorum, onceki haftadan sonra normalin 3614263 kati falan. DROGBA orada atar bence de ama kac olur bilmem.
    En temizi fenerin bu hafta puan kaybetmesi. Buarada Albayrak'la ilgili okuduklarimdan ve gorduklerimden sonra bana hic samimi gelmiyor o adam.

    YanıtlaSil
  5. Yalnız en temizi fenerin bu hafta puan kaybetmesi yazmışım. Ahhaaahhaa, içime doğmuş resmen. Bu sene biraz az heyecanlı oldu sanki ya sagdsgfacdgdc

    YanıtlaSil