Pazartesi, Mart 11, 2013

Ortaya Karışık #15

Ehliyeti kaptığımın müjdesiyle başlıyorum bu sefer. Cuma günü aldığım son direksiyon dersinden sonra, cumartesi gayet sakin bir şekilde girdim sınava ve başardım. Bu yükten de kurtuldum. Ay başında alacağım ehliyetimi inşallah.

Geçtiğimiz hafta açıköğretim sınavları da açıklandı. Beklediğimin çok üzerinde bir başarıyla geçmişim ilk dönemi. Başarımın sebebi çan sistemi tabii ki. Bu kadar az ve üstünkörü çalışmayla nasıl bu kadar iyi sonuçlar aldığıma şaşırmadım desem yalan olur. Bugün de ikinci dönem kaydımı yaptım. Umarım bu dönem de ilk dönem kadar kolay ve rahat geçer.

Pazar günü havanın güzelliğini fırsat bildik, Zührelerle kendimizi attık boğaza. Gezdik dolaştık, ne zamandır  oynamıyoruz dedik oturduk okey oynadık falan. Hatta okey bize sinema bileti bile kazandırdı.

Uzun zamandır dünkü kadar çok uyuduğum ve dinlendiğim bir pazar geçirmemiştim. Sabah işe gelmek için saatim çalmadan uyandım.Şaşkınım.

Dot'un yeni oyunu Overspill/Yüksek için biletlerimizi almıştık, bu Perşembe ilk gününde izleyecektik ama oyunculardan biri sakatlandığı için iki hafta ertelenmiş oyun, biz de onun yerine Sumru Yavrucuk'un Kimsenin Ölmediği Bir Günün Ertesiydi oyununa bilet aldık. Kendisini çok severim, sabırsızlanıyorum.

Yarın maç var, her nedense henüz maç havasına giremedim. Bu sakinlik iyi mi kötü mü bilmiyorum ama bir an önce olup bitsin istiyorum. Bir üst tura çıkalım, burası yine bayram yerine dönsün istiyorum. Hem maç için bizim evde toplanacağımız için daha bir güzel olacak yarın akşam.

Dipnot: Günler bu kadar hızlı geçerken ay başı neden bu kadar geç gelir hiçbir zaman anlayamayacağım sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder