Perşembe, Mart 14, 2013

Lost in Austen / Mini Dizi


Amanda Price, Jane Austen'ın Pride and Prejudice romanını ergenliğinden beri inanılması güç bir tutkuyla okuyan, son derece modern hayatının tüm gerginliklerinden aynı kitabı okuyarak uzaklaşan hayatı pek de yolunda gitmeyen genç bir kadın. Bir akşam evinde yine Pride and Prejudice okurken garip bir şekilde kitabın geçtiği döneme geçiş yapıyor. Günümüz İngiltere'sinden 18. yüzyıl İngiltere'sine giden Price, hem şaşkın hem mutlu hem de evine nasıl döneceğini bilmiyor, olaylar gelişiyor.

4 bölümlük bir mini dizi olan Lost in Austen'ı ben çok sevdim. İkişer bölüm izleyip 2 günde bitirdim. Kusursuz değil ama kesinlikle sevimli bir dizi. Dizi bittikten sonra kitabı merak etmeye başladım. Merak ettiğim bir diğer konu da başroldeki Jemima Rooper'ın (Amanda Price) o kadar güzel gülmeyi nasıl başardığı...

Lost in Austen'dan sonra Girls'e başladım ama sevmedim hiç, devam edeceğimi sanmıyorum. Yeni diziler aranıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder